Ik zou graag de heatsinks en het MSI logo van mijn moederbord (https://tweakers.net/pric.../msi-z97-gd65-gaming.html) in een andere kleur willen. Dit omdat nu bijna alles in mijn pc zwart/wit is en het rood dus echt alleen om de looks er niet bij past. Ik ben dus wel zeer tevreden over de werking van mijn moederbord maar vind het rood niet echt heel mooi staan. Is het aan te raden deze heatsinks (en misschien het draken logo) over te spuiten in een andere kleur met bijvoorbeeld plastidip? Mijn gedachte was dat je misschien de warmtestroom gaat tegenhouden door er een laag verf overheen te doen en ik weet dus niet of dit echt een probleem kan veroorzaken. Buiten dat weet ik ook niet of plastidip de meest geschikte verf is, mij leek het het beste omdat het tot op zeker hoogte weer te verwijderen is.
Mijn vraag dus: Is het aan te raden om een moederbord te verven alleen voor de looks? Zo ja welke verf is hier dan het beste voor?
Alvast bedankt voor de eventuele hulp/antwoorden!
Mijn vraag dus: Is het aan te raden om een moederbord te verven alleen voor de looks? Zo ja welke verf is hier dan het beste voor?
Alvast bedankt voor de eventuele hulp/antwoorden!