Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• PaulZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-05-2024
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Ik mag kiezen uit deze twee toestellen

Wat is je budget?
Rondom de 500 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek, Social media, mail, bellen... Het normale werk dus. Voor deze twee gekozen trouwens ivm het dichter bij stock Android staan wat ik nu gewend ben met CM13

Wat heb je zelf al gevonden?
ik heb zelf natuurlijk al gezocht op google naar vergelijkingen van die twee. https://www.google.nl/sea...id=chrome-mobile&ie=UTF-8
Dat brengt me niet zoveel verder aangezien het verschillende processoren zijn die ook nog eens op verschillende snelheden draaien.
Camera is niet zo belangrijk (heb ik een Nikon voor) maar ontvangst signaal des te meer. Ik heb nu een Galaxy S4 met CM13 draaien, maar het ontvangst signaal is inmiddels zo slecht dat ik m maar ik de kast ga leggen.

Ik zie dat ik de pricewatch nog niet heb geraadpleegd, dus dat ga ik alsnog even doen.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik denk niet dat aan welke telefoon dan ook een miskoop doe, maar wil niet als ik de ene heb gekocht zoiets van 'had ik toch maar de andere'. Vandaar mijn advies vraag.

Vlinders moet je volgen, niet vangen...

• stane
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-11 21:51
Sowieso OnePlus 3T. Betere support en Android zonder schil. Betere bang voor bucks krijg je niet op dit moment.

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
Huawei P9 heeft een veel betere accuduur dan de OP3T. Ik heb helaas geen fatsoenlijk statement om dit te onderbouwen.

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-11 17:21
Er zijn een paar verschillen onder de telefoons.

1. Dual sim, de OP3T is niet in dual sim variant leverbaar, mocht je dat graag willen dan heb je maar 1 keuze over in feite. Met dan aan Ruzor, de OP3T is wel dual sim
2. Octa-core vs Quad core, afhankelijk uit jouw verhaal zie ik niet een reden om direct een octa core te nemen. Echter is het voor die paar eurotjes extra wel aangeraden om een octa core te nemen wegens future proof.
3. Levertijd, de OP3T heeft op het moment nog steeds een levertijd van 3 weken geloof ik waar de Huawei direct geleverd kan worden.
4. Batterijduur blijkt langer te zijn van de huawei dan de OP3T.

Met deze dingen in gedachten zou ik zelf kiezen voor de OP3T omdat ik zelf geen waarde hecht aan dual sim omdat ik het gewoon nu niet nodig heb.
Heb je wel een specifieke wens als batterij, leverings termijn en/of dual sim dan is in feite de huawei de simpele winnaar hier

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Kadardar schreef op donderdag 29 december 2016 @ 00:19:
Er zijn een paar verschillen onder de telefoons.

1. Dual sim, de OP3T is niet in dual sim variant leverbaar, mocht je dat graag willen dan heb je maar 1 keuze over in feite.
[...]
Met deze dingen in gedachten zou ik zelf kiezen voor de OP3T omdat ik zelf geen waarde hecht aan dual sim omdat ik het gewoon nu niet nodig heb.
Heb je wel een specifieke wens als batterij, leverings termijn en/of dual sim dan is in feite de huawei de simpele winnaar hier
De OP3T is wel dual sim:
https://oneplus.net/nl/3t/technology

[This is what you get when you mess with us]

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-11 17:21
Owh foutje, kennelijk dus wel 8)7
Overheen gelezen kennelijk.

Nou dan hebben we volgens mij een simpele winnaar tenzij je echt waarde hecht aan de batterij.
Post maar gelijk aangepast

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:04
Volgens mij staat de Oneplus dichter bij Stock dan de Huawei welke een iPhone look and feel schil heeft op zijn toestellen. Dus op dat argument wint de OP3T.

• PaulZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-05-2024
Dank jullie wel voor de reacties. k Ga dan toch maar de OP3T bestellen. :)

Vlinders moet je volgen, niet vangen...

Pagina: 1