Labtec vS Mike Tyson

Pagina: 1
Acties:

• The.Force
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-04 15:24

The.Force

*Bauer Addict

Topicstarter
Just kidding.
Nee m'n vraag is watik het beste voor boxen neem met m'n Sb 128.
Ik ben aant twijfelen tussen een labtec arena 515, Creative Fourpoint system 1500 en Slim 500.
Is m'n geluidskaart veranderen echt noodzakelijk of krijg ik nog steeds beter geluid dan m'n huidige (goedkope ca. 15 gulden boxen)???
Alvast bedankt om het bericht te lezen.

System Specs!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

geen 4.1 setje iig... Kijk op de FP van t.net, daar zie je een review... de reviewer was wel redelijk enthousiast over de labtecs...

[search=labtec creative] blijft ook (juist) bij deze al gedateerde speakersetjes helpen.. Ik heb het idee dat dit een uitgekauwt onderwerp is.
[topic=82025]

Tip: koop de philips a2.300, die klinken nog beter. Regelbare sub (heeft de labtec niet) en mooi klinkende sattelietjes (heeft creative niet). hier staan ze tussen. en zo zien ze eruit:
Afbeeldingslocatie: http://www.pcstuff.philips.com/images/products/a23_m.jpg

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 14:34
de labtec 2514 roels. die heb ik al minstens een half jaar en ik blijf me verbazen over de kwaliteit van het geluid. IK heb trouwens wel ergens bij de 3 maanden van geluidskaart gewisseld dus dat kan de oorzaak ook zijn.

Maar ik zou gewoon een goeie set (Labtec 2514 dus) kopen en dan later als je weer geld hebt een goeie geluidskaart.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• The.Force

The.Force

*Bauer Addict

Topicstarter
zijn jullie het eens met dit artikel?
http://www.hardwareinfo.net/reviews.php?id=110&page=2

System Specs!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 02 juli 2001 11:17 schreef The.Force het volgende:
zijn jullie het eens met dit artikel?
http://www.hardwareinfo.net/reviews.php?id=110&page=2
Als het over die arena515 gaat, klopt die review wel vrij aardig. Ik vond die set in ieder geval ongehoord veel beter klinken dan een fps1000. En dat van die onregelbare sub hoor ik ook wel vaker. Dat ze dat geluid "dof" vonden vind ik wat apart, misschien te lang naar een schel creative setje geluisterd? >:)

Neh, review ziet er vrij aardig uit...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• The.Force

The.Force

*Bauer Addict

Topicstarter
i think dak dat dan gaan nemen met m'n sb 128 kaartje...;)

System Specs!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:51

Jag

Op maandag 02 juli 2001 13:50 schreef JvS het volgende:

[..]

Als het over die arena515 gaat, klopt die review wel vrij aardig. Ik vond die set in ieder geval ongehoord veel beter klinken dan een fps1000. En dat van die onregelbare sub hoor ik ook wel vaker. Dat ze dat geluid "dof" vonden vind ik wat apart, misschien te lang naar een schel creative setje geluisterd? >:)

Neh, review ziet er vrij aardig uit...
Vind je dat een goede review :?

Ff quoten:
Om te voorkomen dat het geluid gedempt wordt door bijvoorbeeld hoogpolige vloerbedekking staat de subwoofer op pootjes van 2,5 cm. hoog
Haha, sure :P
....klinkt deze set erg dof: alleen de klassieke en de trancenummers klinken redelijk goed. Aan de technische mogelijkheden mag het niet liggen: volgens de specificaties moeten deze speakers tot 20 kHz kunnen weergeven.
Ja, dan kloppen die specs toch niet! En dat geloof je toch zoiezo niet, sjonge jonge zeg.

En vervolgens krijg je weer het hij kan hard verhaal dat je in elke review ziet staan.

Maar goed, het zal wel een aardig setje zijn, hoogstwaarschijnlijk een stuk beter dan de fps1000, die echt heel beroerd is.
Misschien dat de Yamaha Yst-M55D ook nog de overweging waard is?
Pagina: 1