multifunctionele koptelefoon

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander.jansen
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-09-2023
Hey,
Ik ben op zoek naar een koptelefoon (eigenlijk headset) die noice canceling heeft.
Ik was aan het kijken voor de volgende 2:

pricewatch: Sennheiser PXC 550 Wireless (Zwart)
pricewatch: Bose QuietComfort 35 (Zwart)

Het zou helemaal geweldig zijn als ze ook gebruikt kunnen worden als headset voor bijvoorbeeld skype.
Ook zou ik graag willen weten of het met deze koptelefoons mogelijk is om ze zowel op mijn iphone te gebruiken als mijn computers (windows 10)

Van wat ik gehoord heb is de noice canceling van bose een stuk beter dan die van sennhieser... Ik zit vaak in drukkere ruimtes waar toch wel veel gepraat wordt.

Wat zouden jullie aanraden? ik sta natuurlijk ook open voor alternatieven.

Thanks,
Sander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-10 15:47
Noise cancelling werkt slechts beperkt bij stemmen, baby's bijv. hoor je zo er doorheen. Constante geluiden worden wel goed tegen gegaan.

Ik heb de bose qc-25, ben hier heel tevreden over. Prima geluid en prima noise cancelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander.jansen
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-09-2023
Weet je toevallig ook of de bose gebruikt kan worden op computers via Bluetooth? en of er een microfoon functie is zoals bij een headset? het wordt namelijk niet specifiek weergegeven maar gezien je ermee kan bellen als ze aan een telefoon hangen... zou er misschien wel een mogelijkheid zijn tot microfoon functies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Als je computer Bluetooth heeft kan je 'm daarmee aansluiten ja. En de Bose heeft een microfoon, dus ook die kan je gebruiken. Of de Sennheiser dat heeft kan je denk ik wel zelf opzoeken.

The devil is in the details.