Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijer
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 02-09 12:19
Hallo,

Ik heb een vraag over displayport.
Ik heb momenteel 2 schermen, 1 via hdmi en 1 via dvi.
Mijn videokaart heeft naast deze 2 aansluitingen, ook 2x displayport
Ik ben hier niet bekend mee, dus ik weet niet of dit gaat werken,
maar als ik een adapter van displayport naar hdmi koop, zou dit dan normaal werken?

Mijn excuses als mijn topic verkeerd geplaatst staat, ik ben hier niet bekend
Bvd.

Groet,
Meijer1993

Ps. Wat zouden jullie doen? 3 even grote schermen? Of 1 'mainscherm' en 2 kleinere schermen ernaast?

[ Voor 10% gewijzigd door Meijer op 28-12-2016 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjaRoel
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 14:11
Dat ligt er op de eerste plaats aan wat voor videokaart het Is?

Je kan ook de monitor op je moederbord aansluiten, waarschijnlijk wel even de iGpu op enabled zetten in de bios.

3300Wp Zuid Growatt 3000s / 3300Wp West Growatt 3000s / 1440Wp zuid Growatt 1500s / / 3x18HP, Zuid, 400L Buffervat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijer
Msi Radeon R9 280x, stond er niet duidelijk bij, excuus.
Via mijn mobo heb ik het al eens geprobeerd, echter heeft hij soms lagg en youtube geeft een foutmelding aan als ik van scherm wissel
DjaRoel schreef op woensdag 28 december 2016 @ 19:18:
Dat ligt er op de eerste plaats aan wat voor videokaart het Is?

Je kan ook de monitor op je moederbord aansluiten, waarschijnlijk wel even de iGpu op enabled zetten in de bios.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjaRoel
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 14:11
Meijer1993 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 19:23:
Msi Radeon R9 280x, stond er niet duidelijk bij, excuus.
Via mijn mobo heb ik het al eens geprobeerd, echter heeft hij soms lagg en youtube geeft een foutmelding aan als ik van scherm wissel
[...]
Die ondersteunt idd 3 schermen, let er wel op dat je een actieve verloop aanschaft anders gaat de videokaart alsnog een dvi/hdmi signaal uitzenden over de betreffende poort wat dan weer niet werkt omdat die al bezet zijn, tenminste als ik het goed begrepen heb misschien dat iemand anders dat verder uit kan leggen.

Over de onboard gpu, soms geeft dat idd problemen hier gelukkig niet _/-\o_

Edit, volgens mij heb ik het goed uitgelegd http://www.overclock.net/...ayport-adapters-the-truth

[ Voor 8% gewijzigd door DjaRoel op 28-12-2016 19:33 ]

3300Wp Zuid Growatt 3000s / 3300Wp West Growatt 3000s / 1440Wp zuid Growatt 1500s / / 3x18HP, Zuid, 400L Buffervat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijer
Lucky for you haha
Ik zal eens dieper in die adapters gaan duiken, in ieder geval erg bedankt voor je hulp! :D
DjaRoel schreef op woensdag 28 december 2016 @ 19:31:
[...]

Die ondersteunt idd 3 schermen, let er wel op dat je een actieve verloop aanschaft anders gaat de videokaart alsnog een dvi/hdmi signaal uitzenden over de betreffende poort wat dan weer niet werkt omdat die al bezet zijn, tenminste als ik het goed begrepen heb misschien dat iemand anders dat verder uit kan leggen.

Over de onboard gpu, soms geeft dat idd problemen hier gelukkig niet _/-\o_

Edit, volgens mij heb ik het goed uitgelegd http://www.overclock.net/...ayport-adapters-the-truth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arbraxas
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-09 18:20
Ik zou voor 3 dezelfde schermen gaan. Kun je eventueel ook nog met een eyefinity setup spelen.
Ook al doe je dit niet, schermen met dezelfde grootte en resolutie werkt gewoon het fijnste.
Heb hier een 1440p en een 1080p naast elkaar staan en het verschil in grootte is soms gewoon irritant.
(En ook een luxeprobleem ;p )

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijer
Ben zelf niet zo'n fan van eyefinity, maar ik denk dat ik inderdaad voor dezelfde grootte ga, ik zag dat mijn huidige scherm nog te koop is, dus ga ik waarschijnlijk die nog een keertje halen :P
arbraxas schreef op woensdag 28 december 2016 @ 19:35:
Ik zou voor 3 dezelfde schermen gaan. Kun je eventueel ook nog met een eyefinity setup spelen.
Ook al doe je dit niet, schermen met dezelfde grootte en resolutie werkt gewoon het fijnste.
Heb hier een 1440p en een 1080p naast elkaar staan en het verschil in grootte is soms gewoon irritant.
(En ook een luxeprobleem ;p )
Pagina: 1