Goedenavond,
Ik beheer voor iemand een website en heb nu al een week last van deze foutmelding.
Dit is een foutmelding die is gekomen na het updaten van een Wordpress plugin. Ik kan ook niet meer op de admin omgeving terecht komen.
Als ik naar het Ga_Admin.php ga en regel 480 bestaat deze niet. Ik kan maar geen oplossing vinden voor dit probleem. Mocht iemand hier iets weten over hoe ik dit kan oplossen? Dan zou dat het heel fijn zijn!
Via Teamviewer meekijken in Filazilla is ook geen probleem.
Eventueel tegen een vergoeding.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Jordy
Ik beheer voor iemand een website en heb nu al een week last van deze foutmelding.
Parse error: syntax error, unexpected T_PAAMAYIM_NEKUDOTAYIM in public_html/wp-content/plugins/googleanalytics/class/Ga_Admin.php on line 480
Dit is een foutmelding die is gekomen na het updaten van een Wordpress plugin. Ik kan ook niet meer op de admin omgeving terecht komen.
Als ik naar het Ga_Admin.php ga en regel 480 bestaat deze niet. Ik kan maar geen oplossing vinden voor dit probleem. Mocht iemand hier iets weten over hoe ik dit kan oplossen? Dan zou dat het heel fijn zijn!
Via Teamviewer meekijken in Filazilla is ook geen probleem.
Eventueel tegen een vergoeding.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Jordy
[ Voor 1% gewijzigd door RobIII op 28-12-2016 18:24 . Reden: Error-melding quote gefixed ]