Hoi allemaal! Jaren geleden was ik veel beter op de hoogte van zelf computers samenstellen, maar die kennis is toch een beetje weggeëbd. Na het doorspitten van de Best Buy Guide en andere topics in het forum ben ik op onderstaand systeem uitgekomen. Maar aan jullie de vraag of alles compatible is en ik de juiste keuzes heb gemaakt.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Komt in m'n woonkamer onder de TV. De uitgekozen behuizing moet passen in het tv-meubel (ruimte is b550xh140xd280 mm). Zit een vaste internetaansluiting en wil hem via HDMI aansluiten op TV. Ga hem gebruiken als vervanging van oude desktop PC, dus vooral om te streamen, browsen en soms games op te spelen (hoeft niet perse op high, maar wil wel dat hij nog een aantal jaar mee kan).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 900 euro, liefst inclusief assemblage, behalve als het makkelijk te installeren is
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Liefst 16GB geheugen (omdat het kan, en niet veel duurder is). Een 275GB ssd is meer dan genoeg (de-installeer alles wat ik niet speel of kijk).
Ga je overklokken?
Gewoon standaard instellingen.
Wat verwacht je van ons?
Kunnen jullie een sanity check doen van onderstaand systeem. Of het past en compatible met elkaar is. En als je andere aanraders hebt dan hoor ik het graag.
Super bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Komt in m'n woonkamer onder de TV. De uitgekozen behuizing moet passen in het tv-meubel (ruimte is b550xh140xd280 mm). Zit een vaste internetaansluiting en wil hem via HDMI aansluiten op TV. Ga hem gebruiken als vervanging van oude desktop PC, dus vooral om te streamen, browsen en soms games op te spelen (hoeft niet perse op high, maar wil wel dat hij nog een aantal jaar mee kan).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 900 euro, liefst inclusief assemblage, behalve als het makkelijk te installeren is
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Liefst 16GB geheugen (omdat het kan, en niet veel duurder is). Een 275GB ssd is meer dan genoeg (de-installeer alles wat ik niet speel of kijk).
Ga je overklokken?
Gewoon standaard instellingen.
Wat verwacht je van ons?
Kunnen jullie een sanity check doen van onderstaand systeem. Of het past en compatible met elkaar is. En als je andere aanraders hebt dan hoor ik het graag.
Super bedankt!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 186,84 | € 186,84 |
| 1 | Gigabyte GA-H110N | € 79,95 | € 79,95 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1060 Mini ITX OC 3G | € 242,75 | € 242,75 |
| 1 | Fractal Design Node 202 | € 80,01 | € 80,01 |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 90,95 | € 90,95 |
| 1 | Sharkoon SilentStorm SFX Bronze 450W | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | Crucial MX300 m.2 275GB | € 86,42 | € 86,42 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 822,87 | |