Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s.sikkelbein
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 02-01-2021
Ik heb gisteren een samsung galaxy s7 edge gekocht, die zojuist is binnengekomen. Nu zou ik de gratis gear vr willen ontvangen van samsung (promotie actie: gratis gear vr bij aankoop samsung s7/s7 edge). Wanneer ik alles op het deelname formulier op samsung.com heb ingevuld krijg ik de foutmelding dat het EAN nummer niet klopt. Heeft iemand enig idee wat er fout gaat. ik heb het EAN nummer ingevoerd die op de pakbon stond.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:11
EAN staat toch ook gewoon op de doos? EAN's kan je trouwens ook terugvinden inde Pricewatch.

[ Voor 43% gewijzigd door Ryan_ op 28-12-2016 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s.sikkelbein
Klopt Ryan, de EAN staat ook op de doos. Maar die is identiek aan die op de pakbon. En geeft dus de fout ongeldig EAN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-07 22:23
s.sikkelbein schreef op woensdag 28 december 2016 @ 14:05:
Klopt Ryan, de EAN staat ook op de doos. Maar die is identiek aan die op de pakbon. En geeft dus de fout ongeldig EAN
Wat zei de webwinkel toen je hier naar vroeg? en wat was het antwoord van Samsung?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
De desbetreffende winkel moet wel meedoen aan de actie. Werd de actie vermeld bij je aankoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
s.sikkelbein schreef op woensdag 28 december 2016 @ 14:05:
Heb je het IMEI en EAN niet verwisseld? Wat is het EAN van jou S7?

[ Voor 4% gewijzigd door Ryan_ op 28-12-2016 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Osiris schreef op woensdag 28 december 2016 @ 14:12:
De desbetreffende winkel moet wel meedoen aan de actie. Werd de actie vermeld bij je aankoop?
Dat maakt voor een geldig EAN niet uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:30
s.sikkelbein schreef op woensdag 28 december 2016 @ 13:59:
Ik heb gisteren een samsung galaxy s7 edge gekocht, die zojuist is binnengekomen. Nu zou ik de gratis gear vr willen ontvangen van samsung (promotie actie: gratis gear vr bij aankoop samsung s7/s7 edge). Wanneer ik alles op het deelname formulier op samsung.com heb ingevuld krijg ik de foutmelding dat het EAN nummer niet klopt. Heeft iemand enig idee wat er fout gaat. ik heb het EAN nummer ingevoerd die op de pakbon stond.
Waarschijnlijk klopt het EAN nummer wel (Google eens), maar accepteerd Samsung hem niet omdat hij niet via een van de deelnemende webshops is verkocht (en waarschijnlijk uit buitenland komt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-07 20:29

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Doe geen moeite, ik had hetzelfde probleem met de cashback optie. Ook was hier mijn EAN code niet goed/volledig. Na gemailed te hebben met samsung zelf, foto's/factuur/doos etc was het aan hun kant binnen een week opgelost en kreeg een dag of 2 later confirmatie dat ik in aanmerking kwam voor cashback en 6 weken later stond het op mijn rekening.

Mailen naar : samsungmobile@consumercare.info

Owja : En mijn telefoon kwam via Vodafone. S7 Edge Black.

[ Voor 13% gewijzigd door prutser001 op 28-12-2016 14:20 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ryan_ schreef op woensdag 28 december 2016 @ 14:14:
[...]

Dat maakt voor een geldig EAN niet uit.
Depends, ik zit niet zo in de EAN-materie, maar weet wel dat een zwarte S7 Edge van 32 GB alleen al 10 EAN's heeft. Voor zover überhaupt bekend bij de Pricewatch :P En dan de andere varianten nog ;) Daar kan ongetwijfeld een levering & actie-selectie op gemaakt worden :)

[ Voor 7% gewijzigd door Osiris op 28-12-2016 14:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s.sikkelbein
Samsung geeft aan dat het niet om een benelux model gaat. Ik heb contact opgenomen met de webwinkel van het toestel of zij het willen oplossen. Door een gear vr op te sturen, of door het op te lossen met samsung zelf. Ik hou jullie op de hoogte met de voortgang, allemaal bedankt voor jullie meedenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:59

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile

Hier kunnen we in AND niet zoveel mee. Dus schopje naar SF.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

s.sikkelbein schreef op woensdag 28 december 2016 @ 14:24:
Samsung geeft aan dat het niet om een benelux model gaat. Ik heb contact opgenomen met de webwinkel van het toestel of zij het willen oplossen. Door een gear vr op te sturen, of door het op te lossen met samsung zelf. Ik hou jullie op de hoogte met de voortgang, allemaal bedankt voor jullie meedenken
Maar heeft de webwinkel wel deze actie gecommuniceerd staan op de website? Staat de website genoemd op https://api.my-samsung.com/UploadImages/terms/ShopNLHHP.pdf ? Als ze daar niet bij staan, heb je, volgens mij, gewoon pech.

Zie verder ook https://my-samsung.com/nl/mysamsung/offers/#/7QK6EWXLQV3SW/ voor alle andere voorwaarden.

Tevens een kleine titelfix uitgevoerd.

[ Voor 3% gewijzigd door Yorinn op 28-12-2016 17:30 ]

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:43
binnen 14 dagen heb je gewoon recht je product retour te sturen en hem ergens anders te halen?

Dit is ook wel een beetje je eigen verantwoording. altijd de voorwaarden lezen Alvor je iets koopt van 600+ euro. En bij welke winkel heb je hem gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-07 20:56
s.sikkelbein schreef op woensdag 28 december 2016 @ 14:24:
Ik zou geen telefoon uit een andere regio als Nederland kiezen. ( region PHN bij Samsung )
We hebben bij mij op werk erg veel gezeik gehad met Galaxy S5's die uit de Baltische staten kwamen. ( Baltic / SEB bij Samsung ) Deze hebben we allemaal handmatig naar Android 6.0 moeten updaten, omdat ze OTA niet verder gingen als 4.4.2. En dit terwijl er gewoon Android 6.0 SEB beschikbaar was. :F
Misschien doordat ze in NL gebruikt werden, maar dat durf ik niet te zeggen.

Ik zou de telefoon in elk geval terug sturen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-07 19:43
aangeschaft via belsimpel?
deze boden ook de s7edge aan tijdens de cashback actie voor een aanttrkkelijke prijs, maar deze deden niet mee aan de cashback.
alleen de toesltellen i.c.m. tele2 deden mee, de rest waren import toestellen waarschijnlijk.
toen maar voor een nexus 6p gegaan

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:42
Waarschijnlijk heb je een 'grijs import' toestel, zoals Belsimpel ze verkoopt. Op zich niets mis mee, maar die vallen buiten de actie. Mocht dat zo zijn zou ik het toestel retourneren of leven met het feit dat je geen Gear VR krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-07 13:35

agaam

dit is mijn huisdier

ik heb dus ook gister een Samsung Galaxy s7 edge aangeschaft bij coolblue, met vodafone abonnement en pakte wel gewoon de Ean code, dus ga er vanuit een PHN versie, Belsimpel haalt ze overal weg hebben ze verteld aan mij, mobiel.nl het zelfde verhaal, denk dat s.sikkelbein pech heeft, maar heb dus binnenkort wel een gear vr voor hem. ;)

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:31
agaam schreef op woensdag 28 december 2016 @ 23:20:
ik heb dus ook gister een Samsung Galaxy s7 edge aangeschaft bij coolblue, met vodafone abonnement en pakte wel gewoon de Ean code, dus ga er vanuit een PHN versie, Belsimpel haalt ze overal weg hebben ze verteld aan mij, mobiel.nl het zelfde verhaal, denk dat s.sikkelbein pech heeft, maar heb dus binnenkort wel een gear vr voor hem. ;)
Belsimpel doet inderdaad aan grijze import, maar zij adverteren dan ook niet met de cashback-acties en worden niet genoemd op de Samsung promotiepagina.

Hoe weet jij dat mobiel.nl aan grijze import doet? Mobiel.nl wordt namelijk wél op de Samsung pagina genoemd en adverteert zelf ook met de Samsung acties. Heb mijn S7 Edge er ook vandaan en zonder problemen met de vorige cashback actie kunnen inzetten (was wel lekker, een S7 Edge voor netto circa 300 euro ;) ).

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-07 13:35

agaam

dit is mijn huisdier

coyote1980 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 08:18:
[...]

Belsimpel doet inderdaad aan grijze import, maar zij adverteren dan ook niet met de cashback-acties en worden niet genoemd op de Samsung promotiepagina.

Hoe weet jij dat mobiel.nl aan grijze import doet?
Ik had vorige week even gebeld met mobiel.nl, en toen vertelden zij dat je er niet van uit kan gaan of het een PHN versie word, vandaar dat ik hem ook bij Coolblue gekocht heb,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Nog nieuws, s.sikkelbein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235011

Zelfde problem met de Gear Fit2 actie.
De winkel in Brussel staat nochtans tussen hun aan te duiden shops.

Mailtje gedaan naar de customercare, ik hou jullie op de hoogte

grtz

Carl
Pagina: 1