Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Universeel Docking Station voor laptop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• laurensPV
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-11 08:49
Ik wil een docking station kopen voor mijn laptop (Fujitsu S936). Ik wil door 1 kabel in mijn laptop te stoppen mijn scherm (hdmi), muis (USB) en toetsenbord (USB) aansluiten. Echter heb ik een paar vragen over docking stations:
  • Gaat alles dan via een USB poort op je laptop? Is dit wel goed genoeg om 3 apparaten (scherm, muis en toetsenbord) te verbinden via 1 USB poort?
  • Moet ik een docking station hebben van hetzelfde merk als mijn laptop (fujitsu)?
  • Zijn goedkopere docking stations goed genoeg of werken die gewoon niet goed?
  • Is het ook mogelijk om op te laden via het docking station? gaat dit dan trager omdat het via USB poort gaat?
  • Welk docking station raden jullie aan?

Alle reacties

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-11 11:28
Wat je volgens mij zoekt is een port replicator, en niet per se een docking station.
Lees anders dit document (Ctrl + F: S936) even door, dan heb je al een antwoord op bijna alle vragen die je stelt.

Met een universele heb ik geen ervaring - de vraag is alleen, waarom zou je een universele kopen en niet een dedicated?

[ Voor 16% gewijzigd door Nat-Water op 28-12-2016 14:03 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• laurensPV
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-11 08:49
Nat-Water schreef op woensdag 28 december 2016 @ 13:57:
Met een universele heb ik geen ervaring - de vraag is alleen, waarom zou je een universele kopen en niet een dedicated?
Omdat als ik ooit een andere laptop neem werkt de dedicated port replicator (of docking station, naar mijn idee andere naam voor hetzelfde ding) niet voor de nieuwe laptop. Is het niet beter om een USB docking station te kopen zodat ik niet perse aan 1 specifieke laptop vastzit?