Gaming Headset €100 - €250

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Lucardo1234
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09-02 11:29
Mijn vraag
Beste Tweakers,

Ik ben op zoek naar een gaming headset met microfoon tussen de €100 en €250,- Ik ben allerlei forums afgegaan maar kan er niet veel wijzer uit worden. Welke headset heeft nu het beste geluid i.c.m. met onderstaande eisen?

Heb je nog bepaalde voorkeuren?
?Surround?
Gesloten klankkast (ivm overlast voor mijn vriendin)
Draadloos

Wat ik al gevonden heb
Razer Man O' war
Astro A50 Wireless

Iedere info en elk advies is welkom!!!

Alle reacties

Verwijderd

Misschien dat dit wat is: pricewatch: Corsair Gaming VOID Wireless

Is in verhouding met wat je er aan uit wil geven niet duur en voldoet aan al jouw eisen. Hij is wel alleen te gebruiken op een pc.

Anders zou je misschien zoiets kunnen doen: pricewatch: Tritton Katana 7.1 HD

Die is op ieder platform te gebruiken alleen wel wat duurder.

Succes!

• RubenByte
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 19-11-2022

• Foodie88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-01 11:31
Ik zou uit ervaring met een eerdere headset uit de Corsair stal (Vengeance 1500) een Corsair headset absoluut afraden. De drivers zijn ronduit dramatisch te noemen en de support op de forums is net zo. Er was (is?) een langlopende issue die het geluid in sommige gevallen deed vastlopen/kraken en dit issue werd door heel veel gebruikers gerapporteerd.

In het support forum werd massaal aangeraden om hiervoor een RMA aan te vragen hoewel de issue in de software zat, niet in de hardware. Dit werd gewoon glashard ontkend door de Corsair mensen. Zelfs na 2 jaar was het nog niet opgelost, waarna ik mijn headset na deze een klein maandje te hebben gebruikt weer verkocht.

Ook met deze nieuwe lijken, aan hetzelfde forum te zien, er weer volop problemen te zijn: http://forum.corsair.com/...3424a97ff886c1096a4&f=207

Doe met deze informatie wat je wilt, uiteraard, maar ik zou het dus niet aanraden.

EDIT: De T.net review (https://tweakers.net/revi...ir-void-rgb-wireless.html) geeft 'm ook een 5,5 met als minpunten de zeer matige surround en slechte software.

[ Voor 12% gewijzigd door Foodie88 op 28-12-2016 17:50 ]

BF1 Stats

• Raphire
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 04-02 12:33
Ik zou je dit artikel willen aanraden waar een groot aantal draadloze headsets worden vergeleken:
http://www.pcgamer.com/the-best-wireless-gaming-headsets/

Hier kun je zelf een keuze maken.

• Lucardo1234
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09-02 11:29
De recensies van de pricewatch: Corsair Gaming VOID Wireless Dolby 7.1 RGB zijn inderdaad niet lovend...
Nu heb ik zelf de Steelseries Siberia 800 gevonden, heeft iemand ervaring hiermee of kan iemand mij hier iets over vertellen?

• Mike.O
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14:46
Uit ervaring kan ik je vertellen dat de G933 Echt super fijn is. Accu gaat ongeveer 12 uur mee, Als je de RGB Verlichting aan laat staan gaat hij ongeveer 6/8 uur mee. De geluidskwaliteit is erg goed, Natuurlijk is het geen Audiophile geluidskwaliteit ( Is ook bijna niet te verwachten van een gaming headset) maar het is zeker een goed geluid voor muziek/gaming.

De headset voelt stevig aan, Alhoewel ik nu merk na een jaar gebruik dat de scharnieren kraken, dit kan ik zelf even smeren maar mocht dat niet lukken dan stuur ik hem natuurlijk gewoon terug. De microfoon Klinkt goed en is fijn voor jouw vrienden/teammates om naar te luisteren door bijvoorbeeld Teamspeak, Skype en ingame communicatie.

De software is ook fijn om mee te werken, Veel mogelijkheden en opties die je kunt veranderen totdat hij naar jouw wens is.

Het enige wat ik echt een nadeel vindt aan de headset is dat hij gaat schuiven op je oren als je bijvoorbeeld voorover bukt, Als je dan niet oplet valt hij van je hoofd af :F

Met een prijs van 154,90 valt deze prima in jouw budget

pricewatch: Logitech G933 Zwart

[ Voor 4% gewijzigd door Mike.O op 28-12-2016 20:35 . Reden: typo x) ]

Pagina: 1