Waffere TV-out op Geforce 2 kaarten?

Pagina: 1
Acties:

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Topicstarter
Dag mensen, ik had even een vraagje mbt TV-out uitgangen: wat voor een TV-out uitgang zit er op een Geforce 2 GTS???
Ik heb hier namelijk een TNT2-Ultraatje met (o.a.) Composite-out, maar zit dat ook op de nieuwe kaarten????

Bedankt voor de replies.......!(?)

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Topicstarter
Niet te enthousiast, mensen!

(de search was niet duidelijk genoeg.. dus......)

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 19:00
Zoek dan bij de producenten van de videokaarten. De ene gts is de andere niet. De vraag is net zo vaag als hoeveel pk heeft een auto.

Do as I say, don't do as I do.

• Hellhound
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-05 10:53
Psies , je zult ff wat reviews van die GTS moeten lezen , daar staat meestal wel welke tv-out chip er op die kaart zit (probeer er 1 te scoren met brooktree chip , dan kun je tvtool gebruiken , werkt zeer goed). Ik heb zelf een Viper 550 tnt 1 kaart PCI als 2de kaart voor de tv-out en dat gaat perfect :) .

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Topicstarter
Mijn vraag is eigenlijk meer welke aansluiting het is; ik heb nu composite en S-video out, maar zit dat daar ook op, d'r zal vast niet op elke kaart een andere TV-out uitgang op zitten, toch :?

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 09:50
op vrijwel alle kaarten met tv out zit in ieder geval een svhs aansluiting en soms als extra composite aansluiting..
voor de specifieke aansluitingen moet je gewoon een kaart kiezen en dan naar de site van de fabrikant gaan en dan daar ff de specificaties opzoeken....
Lord T

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Topicstarter
Kijk, dat is duidelijkere taal, bedankt! Maar ik ga denk ik toch voor een kaartje ZONDER TVout :) maar dat maakt nie uit......
Pagina: 1