Toon posts:

Weg met Oud en Nieuw

Pagina: 1
Acties:
  • 942 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey Tweakers,

Ik wil met oudjaarsdag en nieuwjaarsdag 2 daagjes weg met m'n vriendin, om ergens anders Oud en Nieuw te vieren. Nu probeer ik een 'leuke' last-minute reis te zoeken, maar met beperkt budget is dat altijd wat lastig.

Nu is ons budget niet zo super hoog (+- €500,-), maar vind ik het uitzoeken ook erg lastig.
Wat kunnen we het beste doen? Reis + overnachting afzonderlijk, of juist een aanbieder zoeken voor alles in 1? Hoe zoek je het beste en waar kan je de beste reisjes vinden?

Ik ben dus op zoek naar vriendelijk advies in de goede richting aangezien het al bijna zover is en ik een beetje radeloos word om het vrouwtje te verassen. Help mij please!

• Lootbox
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09-11 09:58
Waarom moet Oud en Nieuw weg?

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:46
Zelf alles afzonderlijk boeken moet meestal wel goedkoper mogelijk zijn dan alles tegelijk boeken bij een aanbieder. Die moet er tenslotte ook aan verdienen.

Voor dat budget zou er wel iets te vinden moeten zijn lijkt me, maar dat ligt er natuurlijk ook aan wat je nu eigenlijk zoekt. Dat wordt helemaal niet duidelijk uit je post..

• marcop23
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:46
Stedentrip? London, Berlijn of Parijs bijvoorbeeld? Daar moeten denk ik nog wel hotels te boeken zijn, en je kan zowel met het vliegtuig als met de trein naar al die drie steden.

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:54
Doe je 2 dagen Center Parks ofzo, dat ga je wel redden voor €500,-

Maar nu even serieus: geef even iets meer informatie. Waar zit je aan te denken? Voor 500 euro vlieg je niet met z'n 2-en naar Sydney om daar het vuurwerk te bekijken nee. Een weekendje naar Parijs of Londen moet nog wel lukken, maar wat zijn je eisen?

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
Wil je O&N wel vieren of liever een hutje op de hei?

Edit: excuses, dit staat nota bene in de eerste zin 8)7

[ Voor 36% gewijzigd door Firefly III op 28-12-2016 13:01 ]

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:18

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

marcop23 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 12:51:
Stedentrip? London, Berlijn of Parijs bijvoorbeeld? Daar moeten denk ik nog wel hotels te boeken zijn, en je kan zowel met het vliegtuig als met de trein naar al die drie steden.
Ik vermoed dat je alle drie kunt vergeten met het beschikbare budget, zeker tijdens de jaarwisseling.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• TheIbex
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-10 12:54
Ik weet niet hoe grote partyanimals jullie zijn?

Mijn broer gaat namelijk naar Dublin om daar oud en nieuw te vieren en vliegt 31 december rond 16.00 naar Dublin en 1 januari om 10.00 terug naar Amsterdam.

Nu zal dit een ander gezelschap zijn dan met je vriendin, maar het is een optie. :9

Interpolis, glashelder!

• Iblies
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-02-2023
Bor schreef op woensdag 28 december 2016 @ 13:06:
[...]
Ik vermoed dat je alle drie kunt vergeten met het beschikbare budget, zeker tijdens de jaarwisseling.
Met dit budget is de enigste realistische optie om het gaan vieren waar ze het eigenlijk niet vieren.

Net over de grens in Antwerpen of Brussel hebben ze een mooie binnenstad. Kun je de dag daarna een beetje rondslenteren.

Maar ligt er aan wat je verwachtingen zijn.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Beetje laat maar Madeira is leuk met oudjaar; grootste vuurwerk wat je ooit te zien krijgt!

En als je weg wil vanwege de feestelijkheden omtrent oudjaar, kan je voor een lager budget gewoon een iglo-tentje halen bij de Bever Zwerfsport en gezellig ergens op de Veluwe gaan kamperen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:24
Last-minute vliegen is ongeveer 4x zo duur dan normaal. Dat is dus geen optie als je op de centjes wilt letten.
De jaren dat last-minute goedkoop is zijn al lang voorbij. Als je goedkoop wilt vliegen moet je 2-3 maanden vantevoren boeken.
Bor schreef op woensdag 28 december 2016 @ 13:06:
[...]

Als ze met de auto gaan is het nog wel te doen. Ik heb even snel naar Parijs gekeken.
Er zijn nog zat hotelkamers. Kost je €150 tot €200 voor een nacht. (als je een beetje mooi hotel wilt).
€120 benzine ongeveer.
En dan de rest van je budget voor eten en drinken.

Ter vergelijking. Met het vliegtuig ben je €500 kwijt aan alleen tickets. En met de trein (thalys) ongeveer de helft.

TheS4ndm4n#1919

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Met zo weinig info en eigen inzet valt er gewoon geen normaal advies te geven. Dit topic gaat op slot. Mocht je meer info willen toevoegen aan de TS om het topic levensvatbaar te maken, neem dan even contact met mij of één van m'n mede-moderators op.

[ Voor 7% gewijzigd door naitsoezn op 28-12-2016 13:37 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.