Veiling: verlagen startbod

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:36

Videopac

Rommelt wat aan.

Topicstarter
Ik heb momenteel een veiling lopen waar nog niet op geboden is.
Omdat ik wel graag van de spullen af wil zonder ze weg te gooien wilde ik het startbod verlegen.

Echter: ik zie dat ik het startbod niet kan veranderen. Ik begrijp dat het niet wenselijk is dat gedurende een veiling het startbod verhoogd wordt, maar tegen het verlagen van het startbod zie ik geen bezwaren, of zie ik iets over het hoofd?

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-10 20:02

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Ik heb even geen idee of het überhaupt mogelijk is om het te wijzigen bij een lopende veiling maar ik dacht van niet. Probleem wat je gaat hebben met het aanpassen van de prijs, je advertentie staat nog steeds "ver weg" in de lijst en herplaatsen binnen 1 week is niet toegestaan. De advertentie heb je de 22e geplaatst, morgen kun je deze dus gewoon opnieuw plaatsen met een nieuwe/lagere prijs en dan staat ie ook weer bovenaan (zo lang het duurt).

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Inderdaad zal 't weinig nut hebben, nu je startbod te verlagen, wie je advertentie al heeft gezien en de prijs te hoog vond, zal nu waarschijnlijk niet meer opnieuw kijken en dus niet zien, dat je de prijs hebt verlaagd.
Wachten tot je de advertentie opnieuw kan plaatsen, lijkt me dan ook beter.