Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Fritzbox 7390 nummerweergave na laatste firmwareupdate 06.53

Pagina: 1
Acties:

• Mister_T
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-11 08:33
Ik zit me blind te zoeken, wat het probleem kan zijn met mijn Fritz!box 7390. In de vorige versie kreeg ik bijv 06123456789 te zien of de naam van de beller, maar na de laatste update zie ik 316123456789 en omdat hij dit nummer niet kan vergelijken in het telefoonboek (daar staat 00316123456789 ) krijg ik ook geen naamweergave.
Er moet toch ergens een optie zijn om die 00 weer te laten verschijnen.
Ik gebruik een FSK telefoons en de landinstelling is Germany

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:48
Ik heb geen Fritzbox en eigenlijk ook bar weinig verstand van dit onderwerp, maar: waarom staat de landinstelling op Germany? En maakt het wat uit als je die op Nederland zet?

• Mister_T
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-11 08:33
Als ik hem op Nederland zet schakelt hij over op DMTF en geeft helemaal geen nummer weergave meer. Die instellingen van Germany hebben jaren goed gewerkt, maar wat er nu ineens verandert is.

Verwijderd

Ga terug in firmware.

Waarom heb jij de firmware updated? Bij mij werkt hij al 8 jaar, zonder een update. En hij is rock stable.

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-11 23:17
Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2016 @ 20:42:
Ga terug in firmware.

Waarom heb jij de firmware updated? Bij mij werkt hij al 8 jaar, zonder een update. En hij is rock stable.
Lijkt mij niet verstandig. Er zijn redelijk wat bugs uit de oude firmwares gehaald. O.a. één waarbij anderen op jouw kosten konden bellen.

@ts wat meer info graag welke bel provider en hoe is de tel aangesloten? Bij mij gaat het namelijk wel goed.