Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games zoals the Witcher, WoW Legion en Planet Coaster op de hoogste instelling draaien met een framerate van 60 of hoger.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Om en nabij de 800 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil graag onderdelen meenemen, alleen ben ik benieuwd wat handig is om te vernieuwen. Hieronder mijn huidige systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een nieuwe grafische kaart, uitbreiding geheugen, SSD en een nieuwe behuizing (oude is op). Hieronder mijn plannen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geem merkvoorkeuren, echter wil ik enkel gebruik maken van A-merken. Geen troep dat na korte tijd kapot is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou het interessant vinden om te horen of er voor mij een mogelijkheid is om eens te kijken naar een HTPC. Ik ben heb alleen geen idee hoe ik mijn processorkoeling dan vorm moet gaan geven. Mijn Scythe Mugen kan ik dan niet meenemen en die bevalt mij juist erg goed.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou uiteraard graag jullie advies willen horen over mijn huidige plannen. Ik zou het erg waarderen als jullie eens mee willen denken over een HTPC-build. Ik vind een compacte PC interessant, omdat het strak staat en mijn vrouw zal er ook wel gelukkig van worden denk ik
. Ik weet alleen te weinig af van dit soort systemen en ben bang dat ik de verkeerde spullen ga kopen. De HTPC is overigens geen must. Als het weer een tower wordt is het ook prima. Mochten jullie vragen hebben of aanvullingen nodig hebben dan hoor ik dat graag.
Games zoals the Witcher, WoW Legion en Planet Coaster op de hoogste instelling draaien met een framerate van 60 of hoger.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Om en nabij de 800 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil graag onderdelen meenemen, alleen ben ik benieuwd wat handig is om te vernieuwen. Hieronder mijn huidige systeem.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 2400 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | ASRock H61M-DG3/USB3 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 2G | € 409,99 | € 409,99 |
| 1 | WD Red SATA 6 Gb/s WD10JFCX, 1TB | € 78,95 | € 78,95 |
| 1 | Cooler Master Elite 311 Plus | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 37,95 | € 37,95 |
| 1 | Corsair Gaming K70 RGB Rapidfire (Qwerty US) | € 139,90 | € 139,90 |
| 1 | Logitech G502 Proteus Spectrum | € 67,- | € 67,- |
| 2 | Corsair CMV4GX3M2A1333C9 | € 32,99 | € 65,98 |
| 1 | Logitech G933 Zwart | € 154,90 | € 154,90 |
| 1 | Cooler Master GM G450M | € 51,95 | € 51,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.006,62 | |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een nieuwe grafische kaart, uitbreiding geheugen, SSD en een nieuwe behuizing (oude is op). Hieronder mijn plannen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G | € 499,- | € 499,- |
| 1 | Fractal Design Define S - Window | € 90,95 | € 90,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | € 109,12 | € 109,12 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 159,- | € 159,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 858,07 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geem merkvoorkeuren, echter wil ik enkel gebruik maken van A-merken. Geen troep dat na korte tijd kapot is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou het interessant vinden om te horen of er voor mij een mogelijkheid is om eens te kijken naar een HTPC. Ik ben heb alleen geen idee hoe ik mijn processorkoeling dan vorm moet gaan geven. Mijn Scythe Mugen kan ik dan niet meenemen en die bevalt mij juist erg goed.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou uiteraard graag jullie advies willen horen over mijn huidige plannen. Ik zou het erg waarderen als jullie eens mee willen denken over een HTPC-build. Ik vind een compacte PC interessant, omdat het strak staat en mijn vrouw zal er ook wel gelukkig van worden denk ik
[ Voor 3% gewijzigd door Kzargid op 28-12-2016 19:09 ]