Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyrider
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-07 14:04
Ik ben op zoek naar 2 producten. Een Home Cinema Set (5.1), en een router.

Ik had begin december een Onkyo HT-S3705 - 5.1 besteld, maar helaas kapte de sub-woofer en surround right ermee. Ik hem 'm ook terug gestuurd en ik ben op zoek naar een nieuwe. Helaas ben ik wel nieuw en het hele surround sound gebied, dus ik waardeer wat hulp hiermee. Specificaties die ik wel graag zou willen hebben zijn het volgende.

- 5.1 set. (7.1 receiver is altijd voor de toekomst mooi meegenomen)
- 4K / Upscaling functie. Heb zelf een 4K TV.
- Kan, maar hoeft niet draadloos speakers te zijn.
- Meerdere HDMI IN componenten + ARC.
- Dolby Digital, Dolby TrueHD, enz. Wat is eigenlijk de 'beste' om gewoon standaard te hebben?
- Netwerk (draad, wifi) toegang. Alleen als het meer plus punten geeft (updates, bijvoorbeeld)

Mijn prijs kaartje is hiervoor rond de 600 euro, totaal. Advies is welkom. Mij maakt het niet uit of of het een set is, of een receiver en speaker set als aparte bestelling. Zolang er maar bekabeling bijzit. Surround Right moet zo-ie-zo iets meer dan 10 meter zijn.

Ik zoek ook een nieuwe wifi router. Ik had een netgear r7000, maar door de WAN poort die niet goed functioneerde heb ik deze terug gestuurd. Zoek als hoogste prioriteit die het goed doet door muren heen (wifi). 4 LAN poorten zijn genoeg, hoewel meer altijd een plus is. Vreemd genoeg werkt de wifi bereik van de Archer C50 (die ik op dit moment gebruik) nog beter dan de R7000.

Altijd handig als bijv, DD-WRT er op kan. Vrijheid ^_^.

Prijs kaartje daaraan is 150/200 euro. Minder altijd beter.

Vriendelijke groeten,
Skyrider

[ Voor 6% gewijzigd door Skyrider op 28-12-2016 02:05 ]