diamond stealth III probs

Pagina: 1
Acties:

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 23:59
hi,

ik ken iemand die probs met zijn videoplank heeft. het betreft een diamond stealth III S540 Xtreme.

Hij krijgt zo maar strepen door het beeld en het beeld van gesloten vensters blijft op andere vensters plakken. Hij gebruikt Windows ME maar met Windows 98 heeft hij hetzelfde probleem met zowel nieuwe als oude drivers. Het is geen VIA chipset maar een Intel 440 chipset waar geen drivers meer voor gemaakt worden. Heeft iemand misschien een sugestie? ikzelf denk dat dat plankie z'n beste tijd gehad heeft.

tnx

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:15
Ram die kaart es in je eigen bakkie (als je dat aandurft :P )

Het kan een fout zijn icm een TV kaart oid. Behalve vreemde problemen met TV kaarten heb ik nog nooit zoiets meegemaakt. Lijkt me dus dat die kaart op z'n laatste poten bezig is. Probeer em es onder te klokken met S3Tweak, kan zijn dat het geheugen brak is geworden (kan :? Dat moet wel bijna)

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 23:59
Op zondag 01 juli 2001 20:36 schreef _JGC_ het volgende:
Ram die kaart es in je eigen bakkie (als je dat aandurft :P )

Het kan een fout zijn icm een TV kaart oid. Behalve vreemde problemen met TV kaarten heb ik nog nooit zoiets meegemaakt. Lijkt me dus dat die kaart op z'n laatste poten bezig is. Probeer em es onder te klokken met S3Tweak, kan zijn dat het geheugen brak is geworden (kan :? Dat moet wel bijna)
zelfde resultaat in mijn eigen bak.

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-05 10:53

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal