Iemand bekend met *knip*

Pagina: 1
Acties:
  • 559 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:00

P_Tingen

omdat het KAN

Topicstarter
Is iemand hier bekend met *knip* webshop? Ik kan geen ervaringen / reviews / scams vinden van deze site maar de site ziet er wat raar uit als je wat verder zoekt (bv in de algemene voorwaarden google-translate spul: *knip*). Ook zie ik nergens een keurmerk vermeld.

Mijn dochter zoekt schoenen en haar maat is alleen zo ongeveer hier te koop.

Het lijkt allemaal een beetje shabby, maar als mensen hier goede ervaringen hebben dan hoor ik het graag.

[ Voor 6% gewijzigd door Yorinn op 27-12-2016 23:47 ]

... en gaat over tot de orde van de dag

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Na het zien van onderstaande teksten springen de tranen in mijn ogen. Ik zou echt niets betalen aan die club voor een paar schoenen.
Verzenden & retouren
1. Het internationale vervoer? Verzorgd door Air International EMS Express Company, binnen ongeveer een week tijd levering meestal.
2. Alle bestellingen worden verzekerd voor de aankoopprijs, en kan? Worden gevolgd op de EMS website.
3. Alle internationale zendingen worden verzonden via EMS express vooral in de detailhandel, terwijl voor de groothandel. Dit? Waarom kun je? Geniet van gratis verzending en grote korting aanbieden hier korting op de retail. Meer besparen? Geld geniet nu van echte kwaliteit? Gloednieuw.
4. Wij zijn een professionele online dealer en werkt samen met EMS uiten op lange termijn, scheepvaart orde en betrouwbaar. Zorg ervoor dat u thuis bent wanneer de pakketten zullen worden gekomen.
Mijn advies: lekker verder zoeken naar een "bekende" retailer die zijn zaakjes wel op orde heeft.

Tevens kan ik nergens een KVK-nummer vinden, geen telefoonnummer, geen naw gegevens enz.
Bij mij gaan echt alle alarmbellen af.

[ Voor 6% gewijzigd door Gekkenhuis op 27-12-2016 22:55 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-10 14:10

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Ziet er gaar uit, zeker deze logo's Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6bHq90Y.png :')

Zeker omdat er geen KVK-nummer te vinden valt, in combinatie met gare teksten zou ik het in ieder geval niet vertrouwen. Misschien kan je nog contact opnemen met janettepnpkr@rambler.ru (die de site beheert) om te vragen wat het KVK is.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vermoed dat de site fake is of dat ze branded spul rechtstreeks uit China verkopen. Het logo van Nike bovenaan de website klopt niet en ook de slogan klopt niet (moet zijn: just do it).

Wellicht kun je bij een van de Nike Outlets de gewenste schoenen op de kop tikken tegen een vriendelijke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Lekker negeren die site.
Inlogpagina is niet eens ssl versleuteld :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Deze tekst op de homepage straalt ook veel betrouwbaarheid uit 8)7
Gefeliciteerd! De installatie van Zen Cart™ als eCommerce oplossing is gelukt.
Nee, duidelijk. Lekker links laten liggen!

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Topics als deze zijn niet de bedoeling op Tweakers, vandaar ook een slotje.

Je kan eventueel wel in Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie kijken voor wat extra advies.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.