Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xnicolevdz
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-09-2020
Beste Tweakers,

Ik ben van plan om deze behuizing aan te schaffen pricewatch: Phanteks Eclipse P400S Zwart Window. Alleen ik kan nergens het formaat van de window vinden. Dus ik vraag me af of iemand toevallig de Phanteks Eclipse P400S Window heeft en hier ledverlichting in heeft. Of dat iemand mij de omtrek door kan geven van het raam aangezien ik twijfel of dat deze pricewatch: NZXT Sleeved LED Kit, 1 Meter, Wit lang genoeg is.

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06:57
Waarom niet rond om de randen van de kast zelf(dus niet alleen om het raam) denk dat dat een veel mooier effect zal geven. En dan zal je naar 2 meter moeten kijken.

[ Voor 14% gewijzigd door loki504 op 28-12-2016 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xnicolevdz
loki504 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 08:00:
Waarom niet rond om de randen van de kast zelf(dus niet alleen om het raam) denk dat dat een veel mooier effect zal geven. En dan zal je naar 2 meter moeten kijken.
Bedankt voor de tip, zal er naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meneerrob
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17-07 09:26
De P400S heeft een heeft de mogelijkheid om een een RGB led strip aan te sluiten die te bedienen is via de controller op de voorkant, die ook de underglow aanstuurt. Op deze manier heb je in je kast dezelfde kleur verlichting als aan de buitenkant.

Deze moet werken volgens mij. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xnicolevdz
meneerrob schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 13:00:
De P400S heeft een heeft de mogelijkheid om een een RGB led strip aan te sluiten die te bedienen is via de controller op de voorkant, die ook de underglow aanstuurt. Op deze manier heb je in je kast dezelfde kleur verlichting als aan de buitenkant.

Deze moet werken volgens mij. Succes!
Bedankt, dat is nog veel handiger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meneerrob
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17-07 09:26
Hier een link van de review van Hardware Cannucks. Hier wordt ook de RBG verlichting uitgelicht :+

Durf alleen niet met 100% zekerheid te zeggen dat de gelinkte LED-verlichting werkt i.c.m. de RGB-controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xnicolevdz
meneerrob schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 13:51:
Hier een link van de review van Hardware Cannucks. Hier wordt ook de RBG verlichting uitgelicht :+

Durf alleen niet met 100% zekerheid te zeggen dat de gelinkte LED-verlichting werkt i.c.m. de RGB-controller.
Bedankt, ik zal nog even nakijken of het werkt met de RGB-controller.

EDIT: Heb wat research gedaan en de gelinkte LED-verlichting kan ik koppelen aan de RGB-controller.

[ Voor 9% gewijzigd door xnicolevdz op 30-12-2016 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flammaestus
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 03-09 20:27
Hier een bezitter van de P400(niet s) window, het window is ongeveer 32 cm in de lengte en ongeveer 28 cm in de hoogte. Erg fijne kast trouwens.
Zou je het eindresultaat willen posten?, ben zelf ook op jacht naar ledverlichting :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xnicolevdz
Flammaestus schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 01:40:
Hier een bezitter van de P400(niet s) window, het window is ongeveer 32 cm in de lengte en ongeveer 28 cm in de hoogte. Erg fijne kast trouwens.
Zou je het eindresultaat willen posten?, ben zelf ook op jacht naar ledverlichting :p
Bedankt voor je reactie, kan ik alles mooi gaan berekenen. Ik ben zeker van plan om het eindresultaat te posten, maar op het moment is de P400S Window niet beschikbaar bij Afuture.nl waar ik alles wil gaan bestellen, dus het wordt nog even afwachten. :P
Pagina: 1