Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Als jij een goede band met je leidinggevende of collega's hebt opgebouwd, dan is het verkrijgen van een referentie niet zo lastig. Het ligt er dus maar net aan hoe jij je hebt gedragen in de afgelopen periodeFrequary schreef op woensdag 28 december 2016 @ 13:39:
Thanks voor de reacties! Als ik het goed begrijp is dit dus een volstrekt normale situatie. Hoe kijken jullie aan tegen het eventueel verkrijgen van een referentie in de toekomst?
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Als jij op een nette manier weg gaat, aangeeft een kans te zien en die te willen grijpen en aangeeft graag zorg te willen dragen voor een goede overdracht naar een opvolger dan zal het bedrijf toch niet negatief tegenover jou staan? Mensen vertrekken bij bedrijven, daar zijn ze wel aan gewend. Ze zullen het hopelijk jammer vinden maar ze zullen het je echt niet kwalijk nemen.Frequary schreef op woensdag 28 december 2016 @ 13:39:
Thanks voor de reacties! Als ik het goed begrijp is dit dus een volstrekt normale situatie. Hoe kijken jullie aan tegen het eventueel verkrijgen van een referentie in de toekomst?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
[ Voor 25% gewijzigd door CH4OS op 28-12-2016 14:11 ]
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
Lijkt mij geen probleem. Je neemt je opzegtermijn in acht en je doet je best om je opvolger in te werken, dan lijkt het mij dat je ex-baas geen slechte dingen over je zal denken.Frequary schreef op woensdag 28 december 2016 @ 13:39:
Hoe kijken jullie aan tegen het eventueel verkrijgen van een referentie in de toekomst?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq