Toon posts:

Duall TB??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Welke moederbordjes zijn er om 2 TB's erop te gooien? wil een systeempje met 2x TB 1400 samenstellen weet alleen niet welke mobo ik dan moet hebbe..

iemand weet er 1 en misschien ervaring?!?!

• Thorne
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-08 10:06

Thorne

Forrester

Zucht...

>specs<

• Tefflar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05-2025
Lekker constructieve reactie ja... Zijn er veel Tweakers depri ofzo de laatste tijd? Ik vind het een hele normale vraag hoor...

Ik ken alleen 2 Tyan borden maar zijn er duur...

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 22:33
Inderdaad zucht...

Als jij zo erg geïnteresseerd bent in een dual AMD, en dus ook de bijbehorende centen wil uitgeven zou ik me toch iets beter informeren eer je zo'n vraag stelt |:( Anyway, er is nu maar één merk bord verkrijgbaar; begint met een 'T' en eindigd op 'yan'.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• blissard
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:33
zoek ff op "amd 760 mp"

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik wist juist niet ofdat er moederboarden voor bestonden en als ze bestonden hoe duur ze waren, kijk als ik dan fatsoenlijk antwoord krijg dan kan ik kijken of ik er wel mee verder wil of niet!!

ik dacht dat je hier vragen mocht stellen maar je word als newbie zowat afgejankt omdat je iets nie weet.:(

-=-=-
bedankt blizzard...

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Iemand met zo'n naam neem ik niet serieus :P

Alle proemn in n drek

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:55

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Wat ze je duidelijk proberen te maken is dat je eerst even de search moet proberen, bijvoorbeeld door dual thunderbird in te tikken. Dat zou al resultaten moeten opleveren.

Dit is op dit moment het enige verkrijgbare dual Socket A bord:

http://www.tweakers.net/pricewatch/17943

Binnenkort komen er plankjes van o.a. Asus, MSI en Abit die goedkoper zullen zijn.

Verwijderd

Maar binnenkort komen er snel meer..
Denk dat je beste even kan wachten.. ( maandje )

Verwijderd

Topicstarter
Ok kunne ze ook direct zeggen delete deze topic dan maar ik weet genoeg maarum als ik naar dat bordje kijk zie ik die geheugen banken zover uit elkaar staan waarvoor is dat weet iemand het?

ik zie geen reviewlink staan anders keek ik daar wel ff.....

• Horus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-07 22:25
Let ook even op dat op dit bordje alleen registerd RAM kan, en dat is aanzienlijk duurder. Voor een thuisPC lijkt me het beter als je even w8 tot er meer bordjes verschijnen.
succes met het uitkiezen van al die leuke speeltjes :P

Verwijderd

GRRRR man pak die search eens !!!!! :Z

misschien moeten ze op GOT een een heeeeele dikke SEARCH knop maken die rood knippert of zo!!!!

• mhzeater
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-07 14:09
Ik dacht dat ASUS bennenkort met de A7M266D op markt komt. Ik neem aan dat dat wel een goed bordje is, ASUS goed kennende.

Asus TX97 AMD k6-3+ 450@500@83x6(hardware max)@2,5v(hardw min) 128kb L1 cache@500 256kb L2 cache@500 512 kb L3 cache@83 Alpha Pal6035+sunon@5v 256 Mb(hardw max) PC133@83 Voodoo3 2000 PCI 143@199@2,80v (with V mod) SB Live! Dmax 60+ 30Gb @UDMA33(hardw max)

Verwijderd

Op zondag 01 juli 2001 20:35 schreef Schaamhaarkapper het volgende:
Ok kunne ze ook direct zeggen delete deze topic dan maar ik weet genoeg
Topics worden in principe niet gesloten, aangezien anderen er nog iets aan toe kunnen voegen ook al is jouw vraag beantwoord. Verwijderd worden ze natuurlijk helemaal niet, alleen als daar dringende noodzaak toe is :)
http://www.2cpu.com/Hardware/thunder_k7/

• Abbadon
Op zondag 01 juli 2001 20:35 schreef Schaamhaarkapper het volgende:
Ok kunne ze ook direct zeggen delete deze topic dan maar ik weet genoeg maarum als ik naar dat bordje kijk zie ik die geheugen banken zover uit elkaar staan waarvoor is dat weet iemand het?

Toch maar niet deleten nu je met nog een vraag komt hè :) De DIMM sockets zijn een aantal graden gekanteld zodat de DIMM's minder ver in de hoogte toren, helemaal wanneer je er extra grote DIMM's insteekt. Hierdoor past het bord inclusief DIMM's in zo'n kleine 19" serverrack mounted doos.

Verwijderd

Topicstarter
Rond wat voor prijs zullen die bordjes dan gaan liggen want anders neem ik dan toch maar dual P3 waar die review van vandaag naar verwijst...

• Abbadon
Wil je écht een dual AMD bouwen, dan kan het absoluut geen kwaad om nog even te wachten. De huidige Tyan 'Guiness' borden vragen om een andere voeding, zijn behoorlijk prijzig, en ondersteunen officieel géén dual Athlon's; je moet AthlonMP's gebruiken om van je garantie zeker te zijn. Asus, MSI en nog een stel gaan de 760MPX chipset gebruiken. Deze chipset is wat goedkoper zodat de borden ook wel wat goedkoper zullen worden. Op foto's van een MSI K7D-Master kun je tevens zien dat er gewoon gebruik wordt gemaakt van een ATX connector en op de doos staat zelfs dat 'ie Athlon's en Durons's ondersteund (maar dat kan tegen de tijd dat hij wordt geïntroduceerd natuurlijk altijd nog veranderen)

http://www.watch.impress.co.jp/akiba/hotline/20010623/image/nk7d1.jpg (kijk hier voor een pic)

Ik persoonlijk denk zo'n 800~900 piek.

<edit> plaatje even weggehaald, zat copyright op <edit>

• Chiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-08 15:56

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

http://www.tweakers.net/nieuws/17437 komt pas later dit jaar uit :P Als je dus nog ff mag wachten dan deze, anders wordt het denk ik toch een dure T.

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Voor wie voor de tyan wil gaan: ik heb nog steeds een dual athlon tyan thunder k7 liggen (versie met scsi: s2463UNG) voor 1300 piek. Mail me anders even op barzovski@hotmail.com
Pagina: 1