Dubbeldin radio

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 861829

Topicstarter
Hallo allen,

een tijdje geleden heb ik een dubbeldin radio gekocht. Deze heb ik tweedehands gekocht en ben er zeer tevreden over, ik zit alleen met één probleem.

Mijn vraag
Ik heb geen idee hoe ik de bass instellingen (etc) kan bereiken in het radio systeem, is hier een speciale weg voor? Ik heb namelijk het idee alsof de radio helemaal naar links is gebalanceerd.

Heeft iemand een idee hoe ik bij deze instellingen komen?

Groeten,
Waldpyk25

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-05 20:52

SaN

Ik zou even aangeven welke radio het is en groeten zijn niet nodig. Je kan ook met het merk en type van de radio even googlen naar de handleiding.

[ Voor 37% gewijzigd door SaN op 27-12-2016 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb hem tweedehands gekocht, heb ik geen idee wat het merk is. Wel heb ik een foto, maar karma heeft me weer eens te pakken!

Hoe zou ik er achter kunnen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrhrln
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-11-2023
Je weet toch zeker zelf wel wat je gekocht hebt ?
Zit vast wel een merk/type plaatje op ?
Op z'n minst een merk aan de voorkant ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Eerlijk gezegd, deze was goedkoop en voldeed aan al mijn voorkeuren. De stickers met de naam is er alleen af aangezien het geen nieuwe is. Voorop staat weinig waardevolle informatie. Ik heb wel een foto, maar deze kan ik helaas niet uploaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
-

[ Voor 107% gewijzigd door Firefly III op 21-10-2019 09:48 . Reden: Leeg ivm privacy ]

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Anoniem: 861829 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 21:01:
Eerlijk gezegd, deze was goedkoop en voldeed aan al mijn voorkeuren. De stickers met de naam is er alleen af aangezien het geen nieuwe is. Voorop staat weinig waardevolle informatie. Ik heb wel een foto, maar deze kan ik helaas niet uploaden
En nu ...

Waarom kun je hem niet uploaden ..... ? :?

Volgens mij staat er nog wel een type op het chassis maar heb je geen zin om hem er uit te halen. kan dat kloppen ?

Heb je aan de verkoper kunnen vragen welk merk en type het is ? staat dat mischien nog in de advertentie

[ Voor 9% gewijzigd door Fish op 27-12-2016 21:05 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
http://imgur.com/a/TAT8o

Dit zijn foto's van de voorkant.

Om eerlijk te zijn, is het donker en was het nog al een stevig stukje werk. Mocht ik er zo niet uitkomen, trek ik het er morgen als nog uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Heb je nergens een settings menu oid die verraad welke type het is

:/ dan had je balans misschien ook wel gevonden .. :p

[ Voor 30% gewijzigd door Fish op 27-12-2016 21:15 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dat is het probleem op het moment, ik kan het settings menu echt nergens vinden, wil die van de navigatie. Maar deze geeft niks aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-06 20:20
Je hebt echt aan alle knoppen en plekken op het scherm geprobeerd te drukken? Zoals rechts boven in het scherm op de icoontjes wat aangekoppeld is, de klok, het huisje enz? Als je het niet probeerd weet je het nooit...

Als dat alles faalt, denk ik dat je eenigste optie is om de radio er eens uit te halen, en even goed achterop, op/onder en aan de zijkanten te kijken. er moet toch ergens iets staan?

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:02
Ziet eruit als een China radio. En dan een wat oudere waar ze niet gooien met termen als MP4 en MP5 op het frontje. Dan is het lastig zoeken naar een handleiding ben ik bang.

Maar als je de betreffende instelling écht niet kan vinden, dan zit ie er waarschijnlijk ook gewoon niet op. Lijkt me nogal een budget apparaat met weinig opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

elke radio heeft een balans ....

toch ?

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:02
Fish schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 22:55:
elke radio heeft een balans ....

toch ?
Bij een radio uit China betwijfel ik dat hoor. Maar goed als die balans erin zit dan zou je die ook moeten kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:56
Trek de radio even naar voren en kijk of er een merk/type sticker op zit.
Je zou ook kunnen proberen de volumeknop in te drukken of de mode knop een paar seconden ingedrukt te houden. Of nog een keer op het huisje drukken als je in het home menu zit. Of in het home menu naar links/rechts/bove/onder swipen.
Je moet de tijd en datum toch ergens in kunnen stellen, meestal zit dat in hetzelfde menu als de rest van de instellingen.

[ Voor 16% gewijzigd door MewBie op 28-12-2016 03:59 ]

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:10
Heel vaak zit dat inderdaad onder de volume knop.
En als je wel een knop hebt om in instellingen te komen als je in navi zit, moet je misschien die knop ook eens proberen als je in radio zit.

Maar blijf het vreemd vinden dat je het merk niet weet of kunt vragen aan de verkoper.

Er is toch wel een verkoper en advertentie?
Pagina: 1