Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik zou graag willen gamen(BF1 GTAV en eventueel subnautica) en dingen kunnen doen voor school(verslagen schrijven)
Wat mag het systeem gaan kosten?
max 1000 maar mag altijd goedkoper
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik gebruik een oude monitor even en ga over een paar maand een nieuwe kopen(suggesties?)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
wat ik nodig denk te hebben staan in de lijst maar als een onderdeel overkill is mag dat gezegd worden
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb geen merk voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik wil graag een systeem wat nieuwe games goed aankan op hoge settings en een beetje futureproof is. Ook wil ik het liefst niet te veel geluid. Dus graag feedback op de onderdelen die ik al heb.
Ga je overklokken?
dit word mijn eerste build(ook zelfbouw) en ik hoef dus niet meteen te overclocken.
Wat verwacht je van ons?
feedback op de lijst wat ik heb samengesteld en eventueel suggesties voor een bijpassende monitor(max 250)
ik zou graag willen gamen(BF1 GTAV en eventueel subnautica) en dingen kunnen doen voor school(verslagen schrijven)
Wat mag het systeem gaan kosten?
max 1000 maar mag altijd goedkoper
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik gebruik een oude monitor even en ga over een paar maand een nieuwe kopen(suggesties?)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
wat ik nodig denk te hebben staan in de lijst maar als een onderdeel overkill is mag dat gezegd worden
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb geen merk voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik wil graag een systeem wat nieuwe games goed aankan op hoge settings en een beetje futureproof is. Ook wil ik het liefst niet te veel geluid. Dus graag feedback op de onderdelen die ik al heb.
Ga je overklokken?
dit word mijn eerste build(ook zelfbouw) en ik hoef dus niet meteen te overclocken.
Wat verwacht je van ons?
feedback op de lijst wat ik heb samengesteld en eventueel suggesties voor een bijpassende monitor(max 250)
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 218,90 | € 218,90 |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 86,95 | € 86,95 |
| 1 | MSI Radeon RX 480 Gaming X 8G | € 297,95 | € 297,95 |
| 1 | Zalman Z11 Plus | € 61,24 | € 61,24 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 21,95 | € 21,95 |
| 1 | Cooler Master Devastator II - Gaming Gear Combo (Blue version, Qwerty) | € 29,- | € 29,- |
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C8G4D240FSB | € 93,95 | € 93,95 |
| 1 | Corsair CX450M | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 133,15 | € 133,15 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 999,04 | |