Serious Sam LAN game

Pagina: 1
Acties:

• Silverfox
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
okay mensen wij proberen hier serious sam via netwerk te spelen alleen zodra wij connecten naar elkaar krijgen wij de foutmelding (de naam van de speler al in gebruik is terwijl dat toch niet zo is(player profile already excists in this game)).
internet zit via hub op beide pc's en het netwerk gaat ook via de hub.

• cappie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-05 19:09

cappie

all lowercase

sorry dat ik zo'n oude thread uit de sloot trek, maar ik heb 't zelfde probleem.. heeft iemand d'r al een oplossing voor gevonden?

Aspire to inspire before we expire | profiel | systeem

Verwijderd

Zelfde key misschien?

Die foutmelding komt me bekend voor, ik weet niet of dat nou met SS was, maar het klikt alsof het dezelfde key is

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-11 01:46
Hadden wij ook op onze vorige lan. Iedereen had het er toen helemaal vanaf gegooid en opnieuw geïnstalleerd, toen werkte het wel. Raar :)

• Aerox.2000
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-10 13:58
Dan heb je het waarschijnlijk van elkaar gecopyeerd (van HD naar HD). Je moet dan de player files weggooien dacht ik...staat ergens in de help...

• Rival24
  • Laatst online: 23:28

Rival24

I'll Be Back

Op zondag 21 april 2002 19:28 schreef Terr het volgende:
Zelfde key misschien?

Die foutmelding komt me bekend voor, ik weet niet of dat nou met SS was, maar het klikt alsof het dezelfde key is
Psssst... dat spel werkt niet met keys

• Rival24
  • Laatst online: 23:28

Rival24

I'll Be Back

Op zondag 01 juli 2001 20:16 schreef Silverfox het volgende:
okay mensen wij proberen hier serious sam via netwerk te spelen alleen zodra wij connecten naar elkaar krijgen wij de foutmelding (de naam van de speler al in gebruik is terwijl dat toch niet zo is(player profile already excists in this game)).
internet zit via hub op beide pc's en het netwerk gaat ook via de hub.
Dat had ik eerst ook, ik had gewoon SS op 1 pc geinstalled en daarna gekopieerd naar een andere pc.. toen een NO-CD gebruikt, maar de profiles van dat spel worden ook meegekopieerd dus dat moet je ff een nieuw profile kiezen (0 tm 9 kun je uit kiezen geloof ik)
Pagina: 1