Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murtown
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
-

[ Voor 100% gewijzigd door Murtown op 07-01-2021 14:47 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02:20
Als ik bij Salora op de site kijk zie ik niets staan over Netflix bij deze TV, wel bij andere modellen, dus denk ik niet dat dat gaat werken. Je zou eens naar een Chromecast, een andere mediaspeler met wifi of een tweedehands PS3/XBox360 kunnen kijken.

[ Voor 5% gewijzigd door hcQd op 27-12-2016 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murtown
  • Niet online
-

[ Voor 101% gewijzigd door Murtown op 07-01-2021 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02:20
Salora verkoopt zelf een dongle waarmee je zeker weet dat het werkt. Een willekeurige dongle zal waarschijnlijk niet werken, dit is namelijk afhankelijk van de drivers in de firmware zitten. Als je weet welke chipset er gebuikt wordt kun je meestal wel eentje goedkoop op de kop tikken die werkt. Je kunt natuurlijk altijd die van Humax proberen, dat is een RaLink (tegenwoordig deel van MediaTek), dat merk is vrij populair voor dit soort toepassingen, maar geen garanties dat het exact het juiste type is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Ik las vandaag toevallig nog een post waar iemand een wireless accespoint aangesloten had aan de tv ipv een usb dongle (niet bij een Salora overigens). Iets als deze was het: pricewatch: TP-Link TL-WR802N (en de usb poort als voeding gebruikt; de 702 variant was het vlgns mij, langzamer maar snel genoeg en goedkoper)

[ Voor 10% gewijzigd door apis29 op 27-12-2016 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

.. Via de kabel is geen optie ..
Die hebben we vaker gehoord en vaak is het toch een optie. leg eens uit waarom is het geen optie ?

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murtown
  • Niet online
-

[ Voor 100% gewijzigd door Murtown op 07-01-2021 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Dan heb je kans dat wifi het geeneens trekt. en waarchijnlijk maar heel summier is

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-05 17:53

DarkSide

theres no place like ::1

Je kan wifi iig testen met bv een laptop.
Als netflix daar goed op gaat, is de ontvangst iig goed. En de kans dus groot dat het op je TV ook gaat werken.
Anders zou je kunnen kijken naar powerline adapters.
Ik heb daar goede ervaringen mee. Gewoon een bij de modem. En een bij de TV. Dan kan je met een korte kabel rechtstreeks naar je TV (of een switchje plaatsen als je nog meer wilt aansluiten).

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murtown
  • Niet online
-

[ Voor 107% gewijzigd door Murtown op 07-01-2021 14:47 ]

Pagina: 1