Ik zoek een?
Nieuwe tv voor in de woonkamer, 46-50 inch
Wat is je budget?
Ik zou het liefst voor 800 euro klaar zijn, iets meer als het het echt waard is kan altijd.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil een jaartje of 7 door kunnen gaan met de tv, toekomstvastheid vind ik dus belangrijk.
Aan de tv worden de volgende apparaten aangesloten:
Ik vind beeldkwaliteit belangrijk maar heb hier niet heel veel verstand van. ook in deze prijsrange is 4k en hdr te vinden maar ik lees hier wisselende reacties over. (van futureproof tot marketingonzin)
De afstand bank-tv is zo'n 3/4 meter.
Wat heb je zelf al gevonden?
Indien ik voor goede recensies en hoge beeldverversing ga is de samsung ue50j6240 interessant.
Meest "futureproof" met 4k en hdr zijn de Sony Bravia KD-49X8005C en de Samsung UE49KU6450S
Welke vragen heb je hier nog over?
Waar ben ik nu en over 7 jaar het meest gebaat bij? 4k + hdr of gewoon een goede fullhd met een hoge beelverversing?
Nieuwe tv voor in de woonkamer, 46-50 inch
Wat is je budget?
Ik zou het liefst voor 800 euro klaar zijn, iets meer als het het echt waard is kan altijd.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil een jaartje of 7 door kunnen gaan met de tv, toekomstvastheid vind ik dus belangrijk.
Aan de tv worden de volgende apparaten aangesloten:
- Een mi box 3 (androidtv) deze gebruik ik met kodi
- Een xbox one (vooral single player, dus responstijd is niet zo belangrijk)
- Een setup box van ziggo (humax)
Ik vind beeldkwaliteit belangrijk maar heb hier niet heel veel verstand van. ook in deze prijsrange is 4k en hdr te vinden maar ik lees hier wisselende reacties over. (van futureproof tot marketingonzin)
De afstand bank-tv is zo'n 3/4 meter.
Wat heb je zelf al gevonden?
Indien ik voor goede recensies en hoge beeldverversing ga is de samsung ue50j6240 interessant.
Meest "futureproof" met 4k en hdr zijn de Sony Bravia KD-49X8005C en de Samsung UE49KU6450S
Welke vragen heb je hier nog over?
Waar ben ik nu en over 7 jaar het meest gebaat bij? 4k + hdr of gewoon een goede fullhd met een hoge beelverversing?