Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorwings
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 27-12-2016
Mijn vraag
ik wil het geluidssignaal bij een herinnering zelf uitzetten (nu gaat het geluidssignaal na een paar seconden vanzelf uit, dit is niet handig als ik b.v. nog slaap) Als ik b.v. een agenda item in outlook voor over 2 weken plaats, met een herinnering 1 uur van tevoren, wil ik dat het geluidssignaal net zolang doorgaat tot ik hen zelf uit zet (net zoals bij de alarm functie, maar deze kan ik niet op een bepaalde datum in de toekomst zetten)

Relevante software en hardware die ik gebruik
Lumia 640 softwareversie: Windows phone 8.1 update 2

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
geprobeerd via alarm: dit kun je niet instellen op een specifieke datum
geprobeerd bij de geluidsinstellingen van outlook en outlook.com, hier ook niet mogelijk
...

hopelijk heeft iemand een oplossing hiervoor.

Alle reacties

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik heb geen 8.1 toestel maar een W10M versie, en daarbij is het mogelijk om via Instellingen voor App geluiden een ander geluid voor de Agenda te selecteren. Ik heb het net even geprobeerd met het vervangen van het standaard geluid door een geluid waarvan ik wist dat deze een langere afspeelduur heeft dan het standaard geluid.

De test is gelukt want de waarschuwingstoon loopt nu flink langer door. Hoelang kan ik (nog) niet zeggen want mijn vrouw hangt nu aan de telefoon ;)

Geen idee of het binnen 8.1 ook mogelijk is om de app geluiden afzonderlijk aan te passen?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Helpt als je je Windows Phone met het scherm naar beneden houdt (donker)?
De telefoon detecteert namelijk als deze in het licht zit en het geluidssignaal wordt dan maar voor een paar seconde afgespeelt ipv volledig indien de sensor geen licht ziet.