Deezer bij T-Mobile werkt niet via KPN netwerk.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroDarkThirty
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 30-01-2024
Ik heb een casus.

Ik heb mijn mobiele abonnement bij T-Mobile. Via T-Mobile ben ik geabonneerd op Deezer Family. Iedereen blij, lekker streamen op mobiele device & PC.

Echter... voor mijn werk heb ik een iPhone 6s icm een abonnement van KPN.

Sommige van mijn collega's zijn prive ook aangesloten via KPN en gebruiken Spotify dus ook op hun iPhone. Echter, als ik via Deezer muziek wil streamen op mijn KPN iPhone via het KPN netwerk, dan krijg ik de mededeling "Fout: kan niet afspelen. De gevraagde inhoud is niet aan het laden." Via WiFi (niet zijnde KPN) lukt het wel.

Met andere woorden... blokkeert KPN de Deezer dienst om zo mensen ri Spotify te pushen ? En mag dat eigenlijk wel ?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:09

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Kan je een ander voorkeursnetwerk pakken op je iPhone? Zet 'm eens op T-mobile en probeer het dan nog eens. Mocht het dan nog niet werken, dan is het een issue met je iPhone. Werkt het dan wel, neem dan contact op met KPN: 1200* (wel vanaf het KPN netwerk bellen).

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:35
KPN blokkeert Deezer niet. Bij mij werkt het namelijk prima.
Dat ze hiermee spotify proberen te pushen is dus niet waar. Al geprobeerd je iphone opnieuw op te starten? Of via een KPN Wifi erop te komen?
Outerspace schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 17:09:
Kan je een ander voorkeursnetwerk pakken op je iPhone? Zet 'm eens op T-mobile en probeer het dan nog eens. Mocht het dan nog niet werken, dan is het een issue met je iPhone. Werkt het dan wel, neem dan contact op met KPN: 1200* (wel vanaf het KPN netwerk bellen).
?

Een KPN klant kan niet op een ander Nederlands netwerk aanmelden. Ik kan het in ieder geval niet.
Vanaf een andere aansluiting kun je 0800-0105 bellen. (zelfde als 1200)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:06

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Outerspace schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 17:09:
Kan je een ander voorkeursnetwerk pakken op je iPhone?
Daarvoor moet je ook een andere simkaart hebben, aangezien je niet kan verbinden met een andere provider dan die van de simkaart in Nederland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:09

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

:X

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroDarkThirty
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 30-01-2024
krakendmodem schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 18:16:
KPN blokkeert Deezer niet. Bij mij werkt het namelijk prima.
Dat ze hiermee spotify proberen te pushen is dus niet waar. Al geprobeerd je iphone opnieuw op te starten? Of via een KPN Wifi erop te komen?
Maar heb jij Deezer afgesloten via T-Mobile... of 'los' ?
Het is me echt nog een compleet raadsel.

Zou me ook kunnen voorstellen dat T-mobile niet wil dat je Deezer, als dat via T-mobile gefactureerd wordt, niet mag gebruiken vanaf het mobiele netwerk van de concurrent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:35
Los. Maar dat zal niks uit moeten maken.

Ik betaal voor Spotify via KPN, en ik kan gewoon via een T-Mobile netwerk luisteren. Zoiets mag T-Mobile ook niet blokkeren.
Pagina: 1