Goedemiddag,
Ik wil een budget PC samenstellen die geschikt is voor grafische vormgeving (o.a. Premiere Pro, InDesign, Photoshop et cetera). Het is inmiddels alweer een tijd geleden dat ik mijzelf in de hardware heb verdiept, daarom hoop ik dat jullie mij hierin kunnen adviseren. De randapparatuur (kast, monitor et cetera) heb ik al; het gaat dus puur om het systeem.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Fatsoenlijk Adobe Premiere Pro (en andere Adobe programma's) draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget ligt rond de 450, zonder randapparatuur.
Ga je overklokken?
Nee.
Qua videokaart ben ik nog aan het zoeken; deze is nog wat prijzig. Verder vermoed ik dat de Intel i3 goed genoeg moet zijn. Het moederbord is simpel, maar voor mijn gebruik zal het -denk ik- voldoende zijn.
Wat denken jullie van dit systeem? Tips en aanvullingen zijn welkom!
Ik wil een budget PC samenstellen die geschikt is voor grafische vormgeving (o.a. Premiere Pro, InDesign, Photoshop et cetera). Het is inmiddels alweer een tijd geleden dat ik mijzelf in de hardware heb verdiept, daarom hoop ik dat jullie mij hierin kunnen adviseren. De randapparatuur (kast, monitor et cetera) heb ik al; het gaat dus puur om het systeem.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Fatsoenlijk Adobe Premiere Pro (en andere Adobe programma's) draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget ligt rond de 450, zonder randapparatuur.
Ga je overklokken?
Nee.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-6100 Boxed | € 118,- | € 118,- |
| 1 | MSI H110M ECO | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | Gigabyte Radeon RX 470 G1 Gaming 4G | € 209,- | € 209,- |
| 1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 46,95 | € 46,95 |
| 1 | Corsair CX450M | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | Corsair Neutron GTX CSSD-N240GBGTX-BK 240GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 481,85 | |
Qua videokaart ben ik nog aan het zoeken; deze is nog wat prijzig. Verder vermoed ik dat de Intel i3 goed genoeg moet zijn. Het moederbord is simpel, maar voor mijn gebruik zal het -denk ik- voldoende zijn.
Wat denken jullie van dit systeem? Tips en aanvullingen zijn welkom!