Hallo,
Het wordt tijd om mijn Q9550 build eens te vervangen. Ik heb wat onderdelen bij elkaar geklikt waarvan ik denk dat deze mooi bij elkaar passen, maar extra controle kan geen kwaad.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC zal voor van alles worden gebruikt. Nieuwe en oude games, hobby videobewerking, dagelijks surfgedrag en officezaken. Licht en zwaar werk voor CPU en GPU dus.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal € 1.000,-. Als het voordeliger kan is het natuurlijk altijd mooi meegenomen. PC zal ik zelf in elkaar zetten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur ben ik van voorzien. Betreft beeldscherm (wat keuze hardware kan bepalen) staat er een Dell Ultrasharp U2414H en zal dus op 1920x1080 worden gebruikt. Mogelijk komt hier in de toekomst een tweede beeldscherm bij, maar dat staat nog niet op de planning. 4k zal er in ieder geval niet inzitten.
Daarnaast heb ik nog een Samsung 850 Pro 256GB die ik kan hergebruiken. Een SSD is dus aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een kast met volledige inhoud, op de SSD na.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar Intel en Nvidia. Ik heb echter een AMD videokaart geselecteerd, omdat deze vaak wordt aanbevolen. Hier kan ik dus wat advies over gebruiken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Naast alles wat hier boven al staat, nee. Compact, stil en zuinig is altijd mooi meegenomen, maar geen vereiste.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb drie vragen:
Het wordt tijd om mijn Q9550 build eens te vervangen. Ik heb wat onderdelen bij elkaar geklikt waarvan ik denk dat deze mooi bij elkaar passen, maar extra controle kan geen kwaad.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC zal voor van alles worden gebruikt. Nieuwe en oude games, hobby videobewerking, dagelijks surfgedrag en officezaken. Licht en zwaar werk voor CPU en GPU dus.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal € 1.000,-. Als het voordeliger kan is het natuurlijk altijd mooi meegenomen. PC zal ik zelf in elkaar zetten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur ben ik van voorzien. Betreft beeldscherm (wat keuze hardware kan bepalen) staat er een Dell Ultrasharp U2414H en zal dus op 1920x1080 worden gebruikt. Mogelijk komt hier in de toekomst een tweede beeldscherm bij, maar dat staat nog niet op de planning. 4k zal er in ieder geval niet inzitten.
Daarnaast heb ik nog een Samsung 850 Pro 256GB die ik kan hergebruiken. Een SSD is dus aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een kast met volledige inhoud, op de SSD na.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar Intel en Nvidia. Ik heb echter een AMD videokaart geselecteerd, omdat deze vaak wordt aanbevolen. Hier kan ik dus wat advies over gebruiken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Naast alles wat hier boven al staat, nee. Compact, stil en zuinig is altijd mooi meegenomen, maar geen vereiste.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb drie vragen:
- Zijn de onderdelen allemaal op elkaar afgestemd? Zowel in aansluitingen, als in performance (trage CPU met snelle GPU bijv.).
- Waarom toch een 480 i.p.v. 1060?
- Zijn er algemene adviezen over de geselecteerd componenten?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 218,90 | € 218,90 |
| 1 | ASRock H170M Pro4 | € 93,- | € 93,- |
| 1 | MSI Radeon RX 480 Gaming X 8G | € 297,95 | € 297,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 75,- | € 75,- |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 21,95 | € 21,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16 | € 105,95 | € 105,95 |
| 1 | Corsair RM550x | € 95,95 | € 95,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 958,65 | |