Goedemiddag allemaal,
Ik heb het volgende probleem:
Mijn vrouw heeft een Silhouette Cameo snijplottertje. Nu wil deze sinds ik een upgrade aan de pc heb uitgevoerd inclusief een nieuwe windows installatie niet meer communiceren met de pc.
We hebben dit ook getest op de laptop van mijn broertje (Win 10 home) en de desktop van mijn broertje (Win 10 pro) en daar werkt alles zoals het hoort.
Nu zijn we even gaan zoeken waar het probleem zit en we zijn tot de volgende conclusie gekomen:
Tijdens installatie van de drivers van de plotter gaat er iets fout waardoor we de volgende foutmelding krijgen in apparaatbeheer:

En dan gaat het om de volgende driver:

Als ik een andere printer installeer dan gaat dit zonder problemen.
Wie kan mij helpen met dit probleem. Graag een oplossing zonder dat ik heel Windows opnieuw moet installeren.
Gebruikte hardware:
Ik heb het volgende probleem:
Mijn vrouw heeft een Silhouette Cameo snijplottertje. Nu wil deze sinds ik een upgrade aan de pc heb uitgevoerd inclusief een nieuwe windows installatie niet meer communiceren met de pc.
We hebben dit ook getest op de laptop van mijn broertje (Win 10 home) en de desktop van mijn broertje (Win 10 pro) en daar werkt alles zoals het hoort.
Nu zijn we even gaan zoeken waar het probleem zit en we zijn tot de volgende conclusie gekomen:
Tijdens installatie van de drivers van de plotter gaat er iets fout waardoor we de volgende foutmelding krijgen in apparaatbeheer:

En dan gaat het om de volgende driver:

Als ik een andere printer installeer dan gaat dit zonder problemen.
Wie kan mij helpen met dit probleem. Graag een oplossing zonder dat ik heel Windows opnieuw moet installeren.
Gebruikte hardware:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 249,- | € 249,- |
1 | MSI Z170A Gaming Pro Carbon | € 144,95 | € 144,95 |
1 | Gigabyte GV-N960WF2OC-4GD | € 250,99 | € 250,99 |
1 | WD Green SATA 3 Gb/s WD10EADS, 1TB | € 0,- | € 0,- |
1 | Cooler Master Seidon 120V Ver.2 | € 48,- | € 48,- |
1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C8G4D240FSB | € 93,95 | € 93,95 |
1 | Seasonic M12II Evo 750W | € 98,- | € 98,- |
1 | Crucial MX100 128GB | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.391,56 |