Beste, ik heb een aantal jaar geleden onderstaand systeem gekocht en ik ben benieuwd of er nog een upgrade mogelijk is of dat ik toch echt naar een nieuwe moet gaan kijken?
COOLER MASTER ELITE 334
INTEL COREI5 2500 3.3G 6MB BOX
KINGSTON 2X 2GB DDR3 1333 CL9
MSI N460GTX HAWK
MSI P67S-C43
OCZ MODXSTREAM 600W PRO
SAMSUNG HDD 1TB 32MB (HD103SJ)
CRUCIAL M4 128GB SATA III (CT128M4SSD2)
SONY DVD/RW AD-5260S-0B BLACK SATA
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, en dan voornamelijk Battlefield 1 (liefst op zo hoog mogelijke settings, resolutie 1920x1080).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mits een upgrade nog de moetie waarde is zit ik te denken aan ongeveer 300 euro. Als het daarboven komt doe ik er liever 400 euro bovenop om een nieuwe te kopen. Dus, budget: upgrade 300 euro, nieuw 700 euro. Mocht het echt meerwaarde zijn dan zit er wel iets rek in de budgetten natuurlijk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Afhankelijk van het advies zal ik natuurlijk meenemen wat er mee te nemen valt. randapparatuur heb ik, dus het gaat puur om de PC zelf.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik hoop dat een nieuwe CPU en GPU voldoende zal zijn
maar anders laat ik me graag inspireren
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet perse maar ik heb eigenlijk altijd Intel gehad en dat bevalt me prima.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Prestaties staan voorop.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
In eerste plaats zou ik graag willen weten of een upgrade mogelijk om BF1 toch wel minstens op High settings te kunnen spelen. Als dat niet haalbaar is laat ik me graag inspireren voor een nieuwe pc. Bij een nieuwe build staan zoals eerder gezegd prestaties voorop!
Misschien een kleine side-step maar wat ik zou ik nog voor m'n huidige PC kunnen vragen als ik ervoor kies een nieuwe te kopen?
COOLER MASTER ELITE 334
INTEL COREI5 2500 3.3G 6MB BOX
KINGSTON 2X 2GB DDR3 1333 CL9
MSI N460GTX HAWK
MSI P67S-C43
OCZ MODXSTREAM 600W PRO
SAMSUNG HDD 1TB 32MB (HD103SJ)
CRUCIAL M4 128GB SATA III (CT128M4SSD2)
SONY DVD/RW AD-5260S-0B BLACK SATA
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, en dan voornamelijk Battlefield 1 (liefst op zo hoog mogelijke settings, resolutie 1920x1080).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mits een upgrade nog de moetie waarde is zit ik te denken aan ongeveer 300 euro. Als het daarboven komt doe ik er liever 400 euro bovenop om een nieuwe te kopen. Dus, budget: upgrade 300 euro, nieuw 700 euro. Mocht het echt meerwaarde zijn dan zit er wel iets rek in de budgetten natuurlijk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Afhankelijk van het advies zal ik natuurlijk meenemen wat er mee te nemen valt. randapparatuur heb ik, dus het gaat puur om de PC zelf.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik hoop dat een nieuwe CPU en GPU voldoende zal zijn
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet perse maar ik heb eigenlijk altijd Intel gehad en dat bevalt me prima.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Prestaties staan voorop.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
In eerste plaats zou ik graag willen weten of een upgrade mogelijk om BF1 toch wel minstens op High settings te kunnen spelen. Als dat niet haalbaar is laat ik me graag inspireren voor een nieuwe pc. Bij een nieuwe build staan zoals eerder gezegd prestaties voorop!
Misschien een kleine side-step maar wat ik zou ik nog voor m'n huidige PC kunnen vragen als ik ervoor kies een nieuwe te kopen?