beveiliging vragen apple opnieuw instellen.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb voor kerstmis een apple kaart van 15 euro gekregen. Ik heb deze ingevuld in mijn apple ID, maar toen ik iets wou kopen moest ik de beveiliging vragen beantwoorden (omdat eerste keer met deze ID). Ik wist die niet meer, dus ben ik naar iforgot.apple.com gegaan om deze opnieuw in te stellen. eenmaal daar mijn keuze te hebben gemaakt, begint de lol. Ik druk dus op "beveiliging vragen opnieuw instellen" je kan namelijk ook naar dezelfde site voor je wachtwoord. vervolgens moet ik 1 van die vragen beantwoorden! waar slaat dat op?! ik kom naar die site omdat ik ze ben vergeten, niet omdat ik is wat andere vragen wil. :(

ik zou graag weten of er iemand een oplossing heeft.

mvg, Max.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 13:34
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 10:04:

vervolgens moet ik 1 van die vragen beantwoorden! waar slaat dat op?!
mvg, Max.
Zijn dat niet je nieuwe vragen ?

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __R__
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Nee dat zijn niet de nieuwe vragen. Het is precies zoals TAS beschrijft. Je klikt op "ik moet mijn beveiliging vragen opnieuw instellen" en dan is actie nummer 1........ Beantwoord je veiligheidsvragen.

Ik heb hier uiteindelijk maar het hele account hersteld. Kijken of dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Dat is imho nogal logisch. Als iedereen zomaar kan inloggen zonder de vraag te beantwoorden en ze dan kan resetten: dan hebben die dingen totaal geen nut. :X
It makes sense dat de vragen gesteld worden, de enige manier daar omheen is volgens mij als je 2FA ingesteld hebt. Anders even Apple support contacten. (uitsluitend telefonisch bereikbaar hiervoor.)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:40
Als je met de Apple support belt of ze laat terug bellen kunnen ze je dit opnieuw laten instellen op een device waar je Apple ID is ingelogd. Ik heb dat ook een keer gedaan toen ik deze niet meer wist.

Zucht...