Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Lenovo IdeaPad Miix 310 vs SAMSUNG GALAXY TAB A 10.1

Pagina: 1
Acties:

• MrMarcie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-11 13:53

MrMarcie

CFMoto 450MT

Topicstarter
Wat ga je met je nieuwe speeltje doen ?

Gebruik 'm voornamelijk als een tablet, beetje browsen en vooral veel YouTube kijken. En wat mailen. Maar zou ook moois zijn als ik iets heb dat ik soms mee kan nemen (buitenland, of een afspraak) waar ik ook snel wat kan werken. Dan is een keyboard wel handig.

Ik heb een oude tablet die te traag is o.a. Nu met zoeken kwam ik die beide apparaten tegen, vroeg me af of ze nog erg voor elkaar onder doen? Qua snelheid e.d. Ik zie dat er iets verschil zit in beeldscherm en accuduuur maar dat is geen probleem.

De vraag is dus eigenlijk moet ik die Samsung nemen, of de Lenovo met iets slechter scherm maar dan wel keyboard eraan? Iemand daar ervaring mee.

Vraag me trouwens ook af of op die Lenovo ik Linux kan zetten op SD kaartje bijvoorbeeld. Dan heb ik een hybride OS.

Zit wel te neigen naar die Samsung maar zo'n 2 in 1 systeem is wel verleidelijk.

[EDIT 27/12]
Net ff bij BCC binnengelopen om die Samsung op te halen. Maar in die winkel hadden ze ook de HP 10-p000nd x2 staan. Ff uitgeprobeerd en weer twijfel. Denk er nog een nachtje over, misschien is die 2-in-1 toch wel handig.

[EDIT 2: 27/12]
Kan niet wachten en voor de betere beeldkwaliteit gekozen, kan ik altijd nog een hoes met keyboard aanschaffen. Dus ik heb gekozen voor de Samsung ;)

[ Voor 23% gewijzigd door MrMarcie op 27-12-2016 18:20 . Reden: Toevoeging 2 27/12 ]

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi