Ik zoek een?
TV of beeldscherm voor op de slaapkamer. Deze moet gekoppeld worden aan een Apple TV, meer niet. Of het een monitor of een TV is maakt me eigenlijk geen bal uit. Wat ik zoek heeft de volgende specificaties:
Ik vermoed dat ik voor rond de €300 klaar kan zijn met een scherm en de montage er van. Het is geen vaststaand budget, al is een scherm voor €1000 nou ook weer niet mijn bedoeling.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
De specificaties vind ik belangrijker dan het merk. Ik heb mooie schermen gezien van Samsung maar ook van LG. Ben alleen zo stom geweest geen typenummers te achterhalen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De vrouw wil graag vanaf bed wat Netflix of filmpjes via AirPlay willen bekijken op een groter scherm. Pure luxe dus. Echt het enige wat er aan komt te hangen is een Apple TV 4 via HDMI, dat is het. Voor mij is het handig dat ik vanaf een metertje of 3-4 de ondertitels nog kan lezen, mijn oren deugen niet helemaal waardoor ik soms dingen simpelweg niet kan volgen.
Wat heb je al gevonden?
Wanneer er gebruikerservaringen zijn of tips voor andere merken/typen/series van schermen dan kom ik dat graag te weten.
TV of beeldscherm voor op de slaapkamer. Deze moet gekoppeld worden aan een Apple TV, meer niet. Of het een monitor of een TV is maakt me eigenlijk geen bal uit. Wat ik zoek heeft de volgende specificaties:
- + Zo dun mogelijk
- + Tussen de 23 en 28/29 inch
- + Ingebouwde speakers (ook al weet ik dat het geluid ruk is)
- + Verticale aansluitingen, zo plat mogelijk tegen de muur of schuifdeur gemonteerd
- + HDMI aansluiting, de rest wordt niet gebruikt
- + VESA mount
- - Afstandsbediening, ding komt in de slaapkamer dus kan best even 2 stappen zetten.
- - Gebogen display, scherm komt niet netjes in het midden van de ruimte te hangen dus lijkt me niet handig. Plus dat die dingen nogal duur zijn.
- - 4K, mijn internet is voorlopig nog geen glasvezel dus Netflix op 4K zal er niet in zitten. HD is voldoende.
- - Touchscreen, het is een kijk-scherm en geen computerscherm
Ik vermoed dat ik voor rond de €300 klaar kan zijn met een scherm en de montage er van. Het is geen vaststaand budget, al is een scherm voor €1000 nou ook weer niet mijn bedoeling.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
De specificaties vind ik belangrijker dan het merk. Ik heb mooie schermen gezien van Samsung maar ook van LG. Ben alleen zo stom geweest geen typenummers te achterhalen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De vrouw wil graag vanaf bed wat Netflix of filmpjes via AirPlay willen bekijken op een groter scherm. Pure luxe dus. Echt het enige wat er aan komt te hangen is een Apple TV 4 via HDMI, dat is het. Voor mij is het handig dat ik vanaf een metertje of 3-4 de ondertitels nog kan lezen, mijn oren deugen niet helemaal waardoor ik soms dingen simpelweg niet kan volgen.
Wat heb je al gevonden?
- pricewatch: Iiyama ProLite XUB2790HS-B1 Zwart
- pricewatch: Acer CB271HKbmjdpr Zwart
- pricewatch: NEC EX241UN Zwart
Wanneer er gebruikerservaringen zijn of tips voor andere merken/typen/series van schermen dan kom ik dat graag te weten.