Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 861341

Topicstarter
Hi,

Wij zijn aan het zoeken naar de beste optie om in Nederland televisie te ontvangen van zenders wereldwijd, in goede kwaliteit. Arabische zenders (midden-oosten), maar ook Australië en vooral alle Nederlandse zenders moeten er in zitten. Liefst willen we ook terug kunnen kijken via televisie.

We hebben een Philips Smart TV, waarbij staat dat er "Cloud TV" op zit waarmee je toegang hebt tot honderden kanalen wereldwijd. Sowieso heeft de TV WiFi.

We hebben op dit moment nog geen internet in dit huis, weet iemand of je in dit geval aan alleen een internetabonnement en wifi verbinding met de TV voldoende hebt? Hebben we een special abonnement nodig, of een speciale ontvanger? Of zit die ingebouwd in de TV?

Ik kwam vanmiddag iets over een IPTV abonnement tegen, zie deze link*knip spam* . Heeft iemand daar ervaring mee?

Hoe en wat om de zenders te ontvangen maakt ons niet zoveel uit, als het maar niet al te duur is en we een volledig NL en buitenlandse zenders hebben. ;-)

Ik hoop dat ik hier verder geholpen kan worden, Google en onze contacten werden we niet wijzer van.

[ Voor 2% gewijzigd door Rukapul op 27-12-2016 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:36
De site die je noemt is nu niet bepaald legaal.
Wat hun doen is jouw een mediabox verkopen met software (die je huurt) om illegale streams te bekijken.
Zelf zijn ze nog niet verboden, want de mediabox en software zijn gewoon legaal.
Maar als jij het gebruikt overtreed je de wet.

Het is een beetje vergelijkbaar met popcorntime. Alleen deze gasten vragen er nog grof geld voor ook.

Dat gezegd hebbende. Er zijn wel zeker aanbieders van TV over internet die wel legaal zijn. Bijvoorbeeld Knippr.
Dan krijg je alleen geen 3700 zenders voor €50 per maand, maar je betaalt een tarief dat vergelijkbaar is met de kabelboer.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
O echt joh? Nou dat bedoel ik dus, ik heb er geen verstand van. ;-)

Bij zoiets als Knippr heb je dus in feite hetzelfde, alleen voor een normaler bedrag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ja, maar eerste google geeft al aan dat Knippr niet werkt in het buitenland..
https://service.knippr.nl...PR-ook-in-het-buitenland-

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
We wonen in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Anoniem: 861341 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 21:59:
O echt joh? Nou dat bedoel ik dus, ik heb er geen verstand van. ;-)

Bij zoiets als Knippr heb je dus in feite hetzelfde, alleen voor een normaler bedrag?
Bij Knippr krijg je echt geen Arabische zenders uit het Midden-Oosten (AL JAzeera hooguit maar dat valt zo op te zoeken) en Australische al helemaal niet.
Aanbieders waar je die wel kan krijgen zijn echt niet legaal (die hebben daar de rechten helemaal niet voor). In Engeland is een aanbieder van zulke kastjes aangeklaagd door de Premier League en die heeft 4 jaar cel gekregen (bij het zenderaanbod zaten dus ook zenders die de Premier League uitzenden waar je normaal gesproken een apart abonnement/pakket voor moet nemen bij een legale tv aanbieder).

Dat Cloud TV ziet er dan wel weer legaal uit maar op de Philips tv's heeft het nooit wat voorgesteld als ik het zo lees (vraag me af of het nog wel bestaat, zie alleen maar varianten erop in de zoekresultaten)

[ Voor 11% gewijzigd door apis29 op 28-12-2016 22:48 ]

Topicstarter
Belangrijkste is Midden-Oosten, Al Jazeera inderdaad en Syrische en Irakese zenders.

• D_V
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-06 13:16

D_V

Tsja, dan is een schotel toch echt het gemakkelijkst, heb je meteen honderden gratis zenders uit die regio.

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

Ja eens, ik zou voor een schotel gaan.

Topicstarter
Klopt, maar naast dat een schotel ontzettend lelijk is, is de enige schotel optie hier precies voor het raam van alle buren... ;-)
Pagina: 1