Toon posts:

Wat te upgraden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag,

Ik als student met als bijbaan folders lopen, heb een mooie kerstbonus gekregen.
Dit wil ik besteden aan mijn randapparatuur. Op dit moment ziet de setup er zo uit:
#ProductPrijsSubtotaal
1CM Storm QuickFire XTi - Brown Switch (Qwertz)€ 0,-€ 0,-
1Sharkoon Shark Force Zwart€ 14,63€ 14,63
1Creative Fatal1ty Gaming Headset€ 27,44€ 27,44
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 42,07

Ik speel met name CSGO, dus ik heb geen 20 knoppen nodig met onnodige macro's. Twee duimknoppen zijn al voldoende. Hoge sensitivity is onnodig, ik speel nu met 1000 dpi, hoger ga ik daarmee ook niet.
Wat ik zelf al gevonden heb voor een nieuwe muis:
#ProductPrijsSubtotaal
1Logitech Pro Gaming Mouse€ 63,30€ 63,30
1Razer Deathadder Chroma€ 66,83€ 66,83
1Steelseries Rival 300 Zwart€ 54,90€ 54,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 185,03

De headset mag niet te zwaar zijn en mag wel lekker zitten. Microfoon moet ook redelijk zijn, ik heb geen externe microfoon oid.
Wat ik zelf al gevonden heb qua headsets:
#ProductPrijsSubtotaal
1Corsair Gaming VOID Wireless€ 95,95€ 95,95
1Kingston HyperX Cloud II Gun metal€ 79,95€ 79,95
1Logitech G430 Surround Sound Gaming Headset€ 64,80€ 64,80
1Steelseries Siberia V3 Wit€ 85,25€ 85,25
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 325,95

Zoals jullie zien is het budget wel ruim. Voor de headset en muis is het maximale wel 100 euro.
Wat is het meest verstandigst om up te graden? Welk product zouden jullie kiezen van deze lijsten of zie ik nog iets over het hoofd?

Alvast bedankt!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:54

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Mooi uitgebreide topicstart, maar verkeerde plek...

Deze gemist?
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Ik verplaats even.

Move OH -> CAA

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
dion_b schreef op maandag 26 december 2016 @ 23:33:
Mooi uitgebreide topicstart, maar verkeerde plek...

Deze gemist?
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Ik verplaats even.

Move OH -> CAA
Woeps, gemist. Excuus.

• DenHond
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:11
De Corsair M65 pro is ook de moeite waard om te overwegen.
Ook zou ik aanraden om een aparte (USB) mic en aparte hoofdtelefoon te kopen, daar de meeste headsets erg kunnen tegenvallen...

• Reeker
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-02 09:22
Haal aub geen overpriced merk met miljoenen lichtjes en knopjes. Haal een Zowie. Perfecte muizen, meerdere gehad en ga nooit meer terug, en je bent niet gebonden aan drivers!

Verwijderd

Voor een goede '' goedkope '' muis waar je niet 20-30 euro meer voor betaald door het merk kan ik je Sharkoon Drakonia aanraden kosten meestal 28-40 euro gebruik hem al meer dan twee jaar.

Veel muizen van 60+ euro betaal je gewoon extra voor het merk en allemaal knopjes waarvan de meeste mensen maar een paar van gebruiken.

Voor de rest raad ik je gewoon aan om ook te kijken naar de wat '' mindere '' bekendere merken en met headsets ook nog wel is nuttig is om te kijken naar niet gaming headsets.

Bij erg bekende gaming '' stuff '' betaal je gewoon meer voor de reclame en dat het voor gamers is etc
just my two cents :P

• Mike.O
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14:46
Zelf heb ik de Razer Deathadder chroma, De muis werkt echt heel erg goed en de software die erachter zit is ook erg fijn om mee te werken, De muis kost helaas wel wat meer maar ik vind ook dat je daar goede kwaliteit voor terug krijgt.
Met de andere merken heb ik zelf helaas geen ervaring, Wel hoor ik van vrienden veel goede dingen over Steelseries.

Wat betreft de Headset zou ik gaan voor de HyperX 2 of de steelseries Siberia V3 Wit
Zelf heb ik een HyperX2 en een Logitech G933. De G933 Wint wel van de HyperX2 maar deze zit natuurlijk ook in een hele andere prijsklasse. Als ik moet kiezen tussen de HyperX 2 en de steelseries Siberia V3 zou ik zeker gaan voor de Steelseries headset, Deze zit echt super chill op je hoofd, Er komt goed geluid uit en de microfoon is goed genoeg voor teamspeak :P. Mijn ervaring met de HyperX2 is helaas niet zo goed. Na 2 maanden is hij al defect geraakt en heb ik hem terug moeten sturen naar Alternate :(

Aangezien je met een aardig krap budget zit zou je dit kunnen doen:

Razer Deathadder Chroma + Steelseries Siberia 200( Dit is de versie voor de 300 maar deze is minstens net zo goed!) 125 Euro

Steelseries Rival 300 + Logitech G230 ( Dit is de non surround sound versie, Surround sound heb ik ook maar gebruik ik eigenlijk nooit, zeker omdat het in CSGO Meer een Gimmick is ) 99,8 Euro

Als ik jou was zou ik iets meer uitgeven voor wat hogere kwaliteit, Mocht je echt dus vastzitten aan jouw budget, kies dan voor de wat goedkopere optie ;-)
Pagina: 1