Dag,
Ik als student met als bijbaan folders lopen, heb een mooie kerstbonus gekregen.
Dit wil ik besteden aan mijn randapparatuur. Op dit moment ziet de setup er zo uit:
Ik speel met name CSGO, dus ik heb geen 20 knoppen nodig met onnodige macro's. Twee duimknoppen zijn al voldoende. Hoge sensitivity is onnodig, ik speel nu met 1000 dpi, hoger ga ik daarmee ook niet.
Wat ik zelf al gevonden heb voor een nieuwe muis:
De headset mag niet te zwaar zijn en mag wel lekker zitten. Microfoon moet ook redelijk zijn, ik heb geen externe microfoon oid.
Wat ik zelf al gevonden heb qua headsets:
Zoals jullie zien is het budget wel ruim. Voor de headset en muis is het maximale wel 100 euro.
Wat is het meest verstandigst om up te graden? Welk product zouden jullie kiezen van deze lijsten of zie ik nog iets over het hoofd?
Alvast bedankt!
Ik als student met als bijbaan folders lopen, heb een mooie kerstbonus gekregen.
Dit wil ik besteden aan mijn randapparatuur. Op dit moment ziet de setup er zo uit:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | CM Storm QuickFire XTi - Brown Switch (Qwertz) | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Sharkoon Shark Force Zwart | € 14,63 | € 14,63 |
| 1 | Creative Fatal1ty Gaming Headset | € 27,44 | € 27,44 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 42,07 | |
Ik speel met name CSGO, dus ik heb geen 20 knoppen nodig met onnodige macro's. Twee duimknoppen zijn al voldoende. Hoge sensitivity is onnodig, ik speel nu met 1000 dpi, hoger ga ik daarmee ook niet.
Wat ik zelf al gevonden heb voor een nieuwe muis:
| 1 | Logitech Pro Gaming Mouse | € 63,30 | € 63,30 |
| 1 | Razer Deathadder Chroma | € 66,83 | € 66,83 |
| 1 | Steelseries Rival 300 Zwart | € 54,90 | € 54,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 185,03 | |
De headset mag niet te zwaar zijn en mag wel lekker zitten. Microfoon moet ook redelijk zijn, ik heb geen externe microfoon oid.
Wat ik zelf al gevonden heb qua headsets:
| 1 | Corsair Gaming VOID Wireless | € 95,95 | € 95,95 |
| 1 | Kingston HyperX Cloud II Gun metal | € 79,95 | € 79,95 |
| 1 | Logitech G430 Surround Sound Gaming Headset | € 64,80 | € 64,80 |
| 1 | Steelseries Siberia V3 Wit | € 85,25 | € 85,25 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 325,95 | |
Zoals jullie zien is het budget wel ruim. Voor de headset en muis is het maximale wel 100 euro.
Wat is het meest verstandigst om up te graden? Welk product zouden jullie kiezen van deze lijsten of zie ik nog iets over het hoofd?
Alvast bedankt!