Advies Game pc voor beginner budget ongeveer 1000 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 263 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik wil graag een game pc kopen maar, ik ben echt totaal een beginner hiermee dus kan iemand me wat aanraden/adviseren.

Ik geef niet zo veel om het uiterlijk of de grootte van de behuizing dus dat wil ik het liefst het goedkoopst en de koeling hoeft niet erg stil te zijn als het maar niet te veel lawaai maakt. Het liefst wil ik een videokaart van Nividea.
Overklokken hoeft niet.

Games die ik er op wil spelen zijn: fallout 4, battlefield 1, Gta 5 en warthunder

Het budget is ongeveer 1000 euro maar als het bijvoorbeeld veel meer waard is om 1100 te spenderen dan is dat ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Welkom op Tweakers. We zijn geen helpdesk, dus we verwachten wel wat meer eigen inzet. Je topic hoort eigenlijk thuis in Desktop Aankoopadvies; daar staan ook enorm veel andere topics van mensen met (vaak) vergelijkbare wensen. Neem daarnaast even Handleiding Pricewatch en DAA beleid door zodat je ook zelf een wenslijst kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dank je wel voor je snelle reactie ik ga gelijk onderzoek doen. kan ik deze topic misschien verwijderen zodat het niet meer tot last is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja onderzoek zelf even en waarom wil je het liefst een nvidia gpu? Check amd ook komt binnenkort ook vega aan en zen cpu aan op het moment als je kan is het beste om even te wachten daarop heb je een grote keuze en vergelijkings materiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:57

br00ky

Moderator Harde Waren
Wat stin00 in "Advies Game pc voor beginner budget ongeveer 1000 euro" zegt dus. Als je een complete topicstart bij elkaar hebt, kan je die openen in Desktop Aankoopadvies. Dicht.

Dit topic is gesloten.