Hallo,
Een paar dagen geleden heb ik mijn "main videokaart" (weer) met garantie moeten sturen.
Hierbij heb ik een oude GTX580 aangewezen om weer eens wat werk te verrichten.
Dus...
Videokaart ingebouwd, drivers geïnstalleerd en er wat spellen op gespeeld.
Maar...
Vandaag heb ik mijn pc opgestart maar op de een of andere manier kom hij niet verder dan het "Windows is aan het starten" bericht.
In veilige modus werk hij gewoon goed
(Zonder drivers dus ook
)
Ik heb de kaart ook nog in een ander PCI slot geprobeerd en ook heb ik nog eens de drivers opnieuw geïnstalleerd, maar niks heeft geholpen.
Een paar maanden geleden had ik een gelijkwaardig probleem met een gtx 460, heb toen gewacht tot mijn kaart terug was maar ik denk dat het nu langer gaat duren i.v.m. de feestdagen.
Lijstje met hardware dat ik gebruik:
Asus maximus IV extreme b3
GTX 580 MSI
"Main kaart" r9 390x
16 GB ram
I7 3770k 4.4ghz
Windows 7 pro 64-bit
Etc.
Alwast bedankt, en fijne feestdagen
Met vriendelijke groeten,
Rick
Een paar dagen geleden heb ik mijn "main videokaart" (weer) met garantie moeten sturen.
Hierbij heb ik een oude GTX580 aangewezen om weer eens wat werk te verrichten.
Dus...
Videokaart ingebouwd, drivers geïnstalleerd en er wat spellen op gespeeld.
Maar...
Vandaag heb ik mijn pc opgestart maar op de een of andere manier kom hij niet verder dan het "Windows is aan het starten" bericht.
In veilige modus werk hij gewoon goed
(Zonder drivers dus ook
Ik heb de kaart ook nog in een ander PCI slot geprobeerd en ook heb ik nog eens de drivers opnieuw geïnstalleerd, maar niks heeft geholpen.
Een paar maanden geleden had ik een gelijkwaardig probleem met een gtx 460, heb toen gewacht tot mijn kaart terug was maar ik denk dat het nu langer gaat duren i.v.m. de feestdagen.
Lijstje met hardware dat ik gebruik:
Asus maximus IV extreme b3
GTX 580 MSI
"Main kaart" r9 390x
16 GB ram
I7 3770k 4.4ghz
Windows 7 pro 64-bit
Etc.
Alwast bedankt, en fijne feestdagen
Met vriendelijke groeten,
Rick