big-tower verder modden of zelf case bakken?

Pagina: 1
Acties:

• Dr.Q
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 16:21
juist jah, ik kom er niet uit en heb even een second-opinion nodig.

Ik heb hier mijn bigtower (500 cfm onderhand) met een de nodige geluidsproductie staan, nu zit ik te twijfelen tussen deze big-tower helemaal klaar te maken, masterpiece :P, of zélf een houten kast maken met isolatie, dubbele wanden, fans waar je wilt e.d....maar dát gaat ook de nodige centen/tijd kosten laat staan de LANability die dan hard achteruit gaat...
maar een houten custom design case heeft toch weer het voordeel ontzettend ruig eruit te (kunnen) zien, daar je bij een big-tower gebonden bent aan de tower-shape...

wat is jullie mening hierover?
alvast bedankt!

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:27

scorpionv

This space for rent

Als je een beetje handig bent, gereedschap en vakantie hebt, zou ik voor de zelfbouw gaan. Hout heeft al van zichtzelf de prettige eigenschap geluid te dempen.

Fun while it lasted: World Community Grid!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-08 18:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Moved -> DOC

• Dr.Q
  • Laatst online: 18-07 16:21
hmmm owke dan...
bedankt.

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

• mhzeater
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-07 14:09
Volgens mij moet je het zo zien: Je hebt jezelf bewezen door een tower te modden too 500cfm. Ik neem aan dat dat toch wel over een fan of 10 gaat, dus casemodden kan je.
Die zelfbouwcase daarentegen Is een onbekend terrein waar je je in gaat begeven.

Wil je in de tijd stil blijven staan of wil je echte casemodder zijn? Dit is vanuit mijn perspectief zo'n beetje de vraag die je stelt, en van daaruit zal ik dan ook antwoorden: Bouw die nieuwe case, die wordt supercool en je hebt een goede tijd tijdens het bouwen en een trots gevoel als hij klaar is! >:)

Asus TX97 AMD k6-3+ 450@500@83x6(hardware max)@2,5v(hardw min) 128kb L1 cache@500 256kb L2 cache@500 512 kb L3 cache@83 Alpha Pal6035+sunon@5v 256 Mb(hardw max) PC133@83 Voodoo3 2000 PCI 143@199@2,80v (with V mod) SB Live! Dmax 60+ 30Gb @UDMA33(hardw max)

Verwijderd

hoeft niet altijd veel te kosten toch ?
zelf bouwen ruled wel..
Alleen de verplaatsbaarheid KAN minder worden..
Heb je ook zelf in de hand natuurlijk.

• Maku
  • Laatst online: 23-02 14:56

Maku

Derp

Er zijn ook vrij lichte soorten hout te koop :P

Maar is het niet heel lastig om al die plaatsen voor je hd, mobo, voeding, enz te maken (zijn hier al ergens plaatjes van.

Ik vin trouwens een houten kast niet echt mooi ik houd meer van metaal maarja als je Zelf een metalen case gaat maken ben je veel langer bezig en volgens mij is dit bijna niet te doen, laat staan wat voor gereedschap je nodig hebt !! :9~
Pagina: 1