Prijs artikel klopt niet

Pagina: 1
Acties:

• ThaStealth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:13
Hoi,

De prijs van dit artikel is €43: pricewatch: TP-Link EAP115-300Mbps Wireless N Access Point met Plafondbevesti...

Echter is er geen webshop in Nederland die hem voor deze prijs verkoopt, in België is er wel 1. Omdat ik mijn instellingen op Nederlandse webshops heb gezet zie ik deze webwinkel dus niet. Kunnen jullie de prijs die in de overzichten te zien is ook aanpassen aan de landinstellingen? Zoals het er nu staat klopt her gewoon niet.

Mess with the best, die like the rest

• Hero of Time
  • Laatst online: 21:29

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Hoe denk je dat ze de prijs kunnen aanpassen? Die komt rechtstreeks van de winkels zelf af en als jij je land op NL hebt staan, is het logisch om geen BE winkels te zien. Net ook getest, verander is m'n land naar BE dan krijg ik centralpoint.be als goedkoopste met €43,11. Maar centralpoint.nl is duurder. En er is geen garantie dat de .be naar NL verzend.

Zoals het er dus nu gebeurt klopt het gewoon. Niks mis met de prijzen.

[ Voor 9% gewijzigd door Hero of Time op 26-12-2016 17:34 ]

Commandline FTW | Tweakt met mate

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:44
Ze versturen wel naar Nederland, maar dat is €9 duurder, dat wordt niet in de getoonde prijs verwerkt. Dat lijkt me toch niet helemaal te kloppen.

• Hero of Time
  • Laatst online: 21:29

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Hoezo dat dan? Waarom wordt er zoveel op het land verschil gelet? Niet elke winkel verstuurd naar Nederland en het is tevens erg lastig voor Tweakers om verschil in bezorgkosten bij te gaan houden afhankelijk van land. Er is een centralpoint.nl en .be voor respectievelijk Nederland en België. Waarom dan voor daar indexeren dat versturen van .be naar NL x kost terwijl de .nl versie het al laat zien?

Ik zie nog steeds niet waarom dit een bug moet zijn.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik zie ook goedkoopste €48.90, dus de melding €43,- klopt niet. Is me al vaker gebeurt.

De onderstaande aanbiedingen voldoen niet aan de filters ('iDEAL' en 'Opsturen'):
Maar staat wel in specs en zoekopdracht als goedkoopste, is wel irritant ja.

Afbeeldingslocatie: https://s30.postimg.org/pk23eu3gh/Naamloos.png
Afbeeldingslocatie: https://s27.postimg.org/nilyhopb7/Naamloos.png

[ Voor 21% gewijzigd door Hackus op 26-12-2016 20:47 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-11 06:56

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Hierbij is ACM in "Sortering op prijs inclusief verzendkosten" waarschijnlijk nog steeds relevant...

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1