Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Signaalversterkers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Sinds kort woon ik in een nieuwbouw appartement complex waar de muren erg dik zijn en versterkt met een bepaald soort metaal. Dit is om geluidsoverlast tot een minimum te beperken.

Erg handig maar er zitten ook nadelen aan, namelijk mijn telefoon signaal en wifi signaal. Ons wifi (van ziggo), haalt helaas niet alle kamers. Dit heb ik opgelost door een repeater te installeren in de gang via het stopcontact. Deze werkt naar behoren en heeft tot nu toe voor geen enkele problemen gezorgd.

Om het telefoon signaal te verbeteren heb ik via vodafone een 'signaalplus' apparaat gekocht. Dit apparaat werkt ook naar behoren en heeft ons telefoonsignaal immens versterkt. Echter, werkt dit apparaat ook via de stopcontact (geen idee waarom dit is). Maar sinds het installeren van het signaalplus apparaat werkt mijn extra wifi repeater niet meer. Hij verbind niet en vraagt telkens om het wactwoord opnieuw in te voeren.

Ik ben een enorme leek, dus in eerste instantie dacht ik dat het door de telefoonrepeater kwam. Is het zo dat je inderdaad geen twee repeaters op een stopcontact kan aansluiten? En waarom heeft het signaalplus apparaat een stopcontact nodig; deze werkt toch opzichzelf en met een directe kabelverbinding naar de router?

In ieder geval alvast bedankt!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:00

Nox

Noxiuz

Is het niet alleen stroom wat die femtocel (gsm antenne) nodig heeft?

Je wifi AP is waarschijnlijk een probleem met de beveiliging. Verwijder het netwerk van je telefoon en probeer opnieuw. Je kan ook een nieuw wachtwoord én SSiD (naam wifinetwerk) insrellen.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoopte ook dat het inderdaad om stroom ging en niet iets wat mn wifi repeater verstoorde. Ik zal hem opnieuw instellen! Bedankt!