Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:37
Ik heb nu de Android versie van deze tablet.
Ik kan echter niet vinden hoe ik met de juiste toetsenbordindeling de nederlandse spellingcontrole kan gebruiken.
Als ik hem op NL zest, komen de toetsen niet overeen. Zet ik de toetsenbord indeling goed, dan heb ik de engelse spellingcontrole.
Iemand hier al iets voor gevonden?

Update:
Na lang zoeken gevonden...

Oplossing: bij de instellingen naar taal en invoertaal, daar bij het TouchPal toetsenbord Nederlands als enige instellen. Dan de Halo toetsenbord op standaard zetten.
Als je de halo instellingen op Nederlands zet, klopt de lay-out niet meer. Je moet dus het software toetsenbord aanpassen om het hardware toetsenbord juist te laten werken. 8)7

[ Voor 38% gewijzigd door Gadgeteer op 27-12-2016 07:34 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

It bump deye.

@Gadgeteer how, it gebruik doze. En zoals je ziet, werkt je oplossing bij mij niet. Ik doe vast iets verkeerd, maar heb geen idee wat.

Ik heb het probleem nog steeds. Zodra ik halo op standaard zet heb ik Engelse autocorrectie ook al staat TouchPal op alleen Nederlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 09:37:
It bump deye.

@Gadgeteer how, it gebruik doze. En zoals je ziet, werkt je oplossing bij mij niet. Ik doe vast iets verkeerd, maar heb geen idee wat.

Ik heb het probleem nog steeds. Zodra ik halo op standaard zet heb ik Engelse autocorrectie ook al staat TouchPal op alleen Nederlands
Ik ben nu op mijn werk, kan nu niet even voor je kijken/testen. Wil vanavond wel even kijken als ik thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
It bump deye.

Ik heb (nog) niet echt gevonden hoe Doze invloed zou hebben op de land instellingen van de tablet.
Je hebt wel het software toetsenbord op NL gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Misschien een verkeerde oplossing. Maar kan je niet gewoon een ander toetsenbord installeren? Bijvoorbeeld Google Play: SwiftKey Keyboard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
rens-br schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 08:04:
[...]

Misschien een verkeerde oplossing. Maar kan je niet gewoon een ander toetsenbord installeren? Bijvoorbeeld Google Play: SwiftKey Keyboard?
Nee die werkt niet voor het fysieke toetsenbord op de tablet ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Gadgeteer schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 08:06:
Nee die werkt niet voor het fysieke toetsenbord op de tablet ;)
Dat gaat dan inderdaad niet werken, dat had ik even gemist :P Tijd voor nog wat koffie :).

[ Voor 13% gewijzigd door rens-br op 12-05-2017 08:11 ]

Pagina: 1