Ik ben na een tijdje zoeken op 2 smartphones uitgekomen: De Sony xperia x en de Huawei nova. Echter weet ik niet welke ik van de 2 moet kopen. Hier een lijstje van de + en - punten van beide toestellen:
Huawei nova:
+Betere accu
+Beter design
+Goedkoper
-Geen 5ghz wifi
-CPU en GPU niet de krachtigste
Sony xperia x:
+Betere CPU en GPU
+5ghz wifi support
+Stereo front speakers
+Betere software (maakt niet veel uit)
-Accu is bij de sommige goed maar bij de meerderheid zeer matig.
-Duurder
Over de camera kan ikzelf weinig zeggen omdat ze bij beide volgens reviews niet super zijn maar zeker ook niet slecht.
Ik neig inmiddels naar de Sony omdat die een betere CPU&GPU heeft en verder 5ghz wifi ondersteunt en ook nog eens stereo front speakers heeft. Maar waarom ik nog twijfel is omdat de nova een betere accu heeft en goedkoper is.
Wat ik belangrijk vind:
-CPU moet alles soepel aankunnen.
-Degelijke accu
-Degelijke camera (vooral foto's dus video kwaliteit maakt niet uit).
-Extra dingen als 5ghz wifi, NFC, fast charging etc. zijn zeer welkom, maar niet verplicht.
-Update naar Android 8 als deze uitkomt is ook een grote plus.
Kunnen jullie mij met deze informatie helpen met het maken van de beste keuze?
Ik vraag dus niet om met een ander toestel te komen, want na lang zoeken weet ik wel wat er binnen mijn budget (<€350) te vinden is
. En met mijn eisen kom ik alleen op deze 2 toestellen uit.
Huawei nova:
+Betere accu
+Beter design
+Goedkoper
-Geen 5ghz wifi
-CPU en GPU niet de krachtigste
Sony xperia x:
+Betere CPU en GPU
+5ghz wifi support
+Stereo front speakers
+Betere software (maakt niet veel uit)
-Accu is bij de sommige goed maar bij de meerderheid zeer matig.
-Duurder
Over de camera kan ikzelf weinig zeggen omdat ze bij beide volgens reviews niet super zijn maar zeker ook niet slecht.
Ik neig inmiddels naar de Sony omdat die een betere CPU&GPU heeft en verder 5ghz wifi ondersteunt en ook nog eens stereo front speakers heeft. Maar waarom ik nog twijfel is omdat de nova een betere accu heeft en goedkoper is.
Wat ik belangrijk vind:
-CPU moet alles soepel aankunnen.
-Degelijke accu
-Degelijke camera (vooral foto's dus video kwaliteit maakt niet uit).
-Extra dingen als 5ghz wifi, NFC, fast charging etc. zijn zeer welkom, maar niet verplicht.
-Update naar Android 8 als deze uitkomt is ook een grote plus.
Kunnen jullie mij met deze informatie helpen met het maken van de beste keuze?
Ik vraag dus niet om met een ander toestel te komen, want na lang zoeken weet ik wel wat er binnen mijn budget (<€350) te vinden is
[ Voor 16% gewijzigd door Mark22 op 26-12-2016 12:33 ]