Koele dingen voor op de kasten

Pagina: 1
Acties:

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-08 11:53
Weet iemand van die relaxte dingen die je in je kast kan bouwen met handleiding erbij? Je weet wel, bijv zo'n Mhz meter, of aanuitknop voor koelers (zie bv ook de tutorial bij T.net). Ik heb namelijk een nieuwe kast gekocht en ik wil hem geleik tweaker Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/puh2.gif. Weet iemand sites waar dit wordt uitgelegt?
Thnx

• Milenco
niemand?

Verwijderd

sorry m8, ik zoek ook zulke dingen , hoe werkt een mhz-meter, nog nooit van gehoord
zet r wel wat koelers in, koop schakelaars in de winkel en zet die vooraan op je kast, voor fans aan en uit te zetten. (bv 1 voor, 1 cpu en 1 achter,met 3 schakelaars)

• Milenco
Jah zulke dingen, maar ik weet niet pcies hoe je dat in elkar moet zetten. Darom zoek ik ook goeie tutorals..
Weet iemand hoe dat heet, als je zulke dingen er voor op doet?

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
hej milenco
ik ben nu een guide aan het schrijven voor switches om je fans op 2 snelheden (en uit)
te kunnen schakelen
ik gebruik m'n switches al een tijdje, en ze bevallen erg goed
ook heb ik 2 5,25" bays gebruikt om intake fans in te bouwen, deze blazen de lucht eerst over de HD, zodat deze ook extra gekoeld word

om ook een kopie van m'n guide te ontvangen, mail me:
mailto:stevenmail@mail.com

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

• Milenco
Kijk zoiets bedoel ik nou Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/puh2.gif
Mailtje is onderweg...
ik probeer alles in m'n kapoote brander te doen die nu hol is.. (ik moet alleen nog ene batterij aansluiten op dat motortje zodat die nog open kan, wie weet hoe die moet?)
Thnx

• MF
  • Laatst online: 23-07 09:37

MF

Take a Seat

even een opmerking weet je wel eens hoe groot/diep een knop is? dat past nooit in het laatje van de brander

• MF
  • Laatst online: 23-07 09:37

MF

Take a Seat

wat ik ook niet snap is waarom je het niet snapt je knipt de kabel van je koeler door zet er een schakelaar tussen en klaar is milenco.

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-09 19:36
op www.virtualhideout.net staan een hele boel guides voor dat soort dingen

• Milenco
Ik heb de brander al helemaal uitgeholt...
De hoogte kan 4 cm gedragen. Maar ik heb al spul gezien van 15 mm..
En thnx voor de link.
Nee ik bedoelde de Mhz bijv. instellen, mar dat gaat dus door de jumpertjes van het ledje (ik dacht dat die dat zelf updatete)
Pagina: 1