Photofast memory expansion combo kit

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ihogeveen
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 10-01-2017
Mijn Macbook Air 13 heeft een intern geheugen van 128 GB die vol is. Ik ben bij de apple store langsgegaan en die adviseerde mij een Photofast memory expansion combo kit + micro SD card aan te schaffen. Deze heb ik nu in mijn Mabook zitten.
Ik heb in eerste instantie gewoon mijn fotobibliotheek ernaar toe gesleept (kopie) maar bij 1 bibliotheek kreeg ik de foutcode -36. Ik had nog een tweede fotobibliotheek en die ging wel. Echter zag de SD card deze niet als foto's maar als overige en kon hem dan ook niet openen. Heb toen de card geformatteerd.
Nu kan ik er helemaal niets meer opzetten krijg nu de foutmelding -50.
Heb ook geprobeerd een nieuwe bibliotheek aan te maken op de SD Card maar ook dat kan niet.
Weet iemand een manier dat ik mijn foto's op de SC Card kan overbrengen en ze daar dan kan bewaren/bewerken.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jctjepkema
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-09 13:54
Ik weet zo niet 123 wat die error's betekenen, ik zelf heb een nifty drive met een samsung evo+ 128gb sd kaart. Belangrijk was dat ik bij instellingen de schijven niet in slaap laat vallen. Dat zorgde bij mij voor error's. Waar ik bang voor ben is dat je de schijf even moet formatteren via Schijfhulp, naar ExFat bijvoorbeeld, dan kan je hem ook openen op windows. Helaas ben je dan wel alles kwijt wat er op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ihogeveen
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 10-01-2017
Ik heb idd ook dezelfde emo+ card. Heb hem nu op een windows pc geformatteerd met ExFat. Stond toch nog niets op. En nu werkt het wel. Bedankt voor je hulp. Trouwens wat bedoel je met de schijven niet in slaap laten vallen. Hoe kan ik dat voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:36

nelizmastr

Goed wies kapot

ihogeveen schreef op maandag 26 december 2016 @ 19:48:
Ik heb idd ook dezelfde emo+ card. Heb hem nu op een windows pc geformatteerd met ExFat. Stond toch nog niets op. En nu werkt het wel. Bedankt voor je hulp. Trouwens wat bedoel je met de schijven niet in slaap laten vallen. Hoe kan ik dat voorkomen.
Onder systeemvoorkeuren > energiebeheer. Is daar een vinkje :)

I reject your reality and substitute my own