Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 860971

Topicstarter
Mijn vraag
...

Ik heb een Huawei G510

Als ik wil bellen of gebeld wordt en wil verbinding maken valt mijn scherm weg, zo gauw de verbinding wordt verbroken komt het scherm weer terug weet dan niet of ik verbinding had.

mvg hennie vermeulen

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• electropruts
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-06 11:31
Anoniem: 860971 schreef op maandag 26 december 2016 @ 10:58:
Mijn vraag
...

Ik heb een Huawei G510

Als ik wil bellen of gebeld wordt en wil verbinding maken valt mijn scherm weg, zo gauw de verbinding wordt verbroken komt het scherm weer terug weet dan niet of ik verbinding had.

mvg hennie vermeulen
Misschien dat de sensor die bepaalt of je je telefoon bij je oor houdt vuil/defect/bedekt is. Heb je er een hoesje omheen? Zoja, doet hij het zonder hoesje ook? Volgens mij moet er ergens een setting zijn waarmee je kunt uitschakelen dat je scherm uitgaat als je je telefoon bij je oor houdt. Ik kon hem zo snel echter niet vinden...

Hmm, eens kijken hoe lang hij het nu blijft doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:58

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
electropruts schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 10:13:
Volgens mij moet er ergens een setting zijn waarmee je kunt uitschakelen dat je scherm uitgaat als je je telefoon bij je oor houdt. Ik kon hem zo snel echter niet vinden...
Voor zover ik weet is dit geen standaard optie in Android. Wellicht dat Huawei dit wel ingebouwd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:03
electropruts schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 10:13:
[...]

Misschien dat de sensor die bepaalt of je je telefoon bij je oor houdt vuil/defect/bedekt is. Heb je er een hoesje omheen? Zoja, doet hij het zonder hoesje ook? Volgens mij moet er ergens een setting zijn waarmee je kunt uitschakelen dat je scherm uitgaat als je je telefoon bij je oor houdt. Ik kon hem zo snel echter niet vinden...
sommige screenprotectors kunnen deze problemen ook veroorzaken, meestal zit er een "cut out" bij de sensor (ergens boven je scherm, naast de camera). Het kan zijn dat je een screenprotector gebruikt zonder cut out of met de cut out op de verkeerde plek (of net ernaast geplakt).

(de setting om de sensor uit te schakelen ken ik ook niet overigens)

Strava