Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Vraag
Beste antwoord (via Swerfer op 26-12-2016 13:15)
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Alle reacties
Don't drive faster than your guardian angel can fly.
"Het bestand iTunes Library.xml wordt niet meer gebruikt door de nieuwste versies van Apple-mediaprogramma's in OS X Yosemite en hoger.". Misschien iets om mee te nemen.
Als je geen crap wilt, installeer het dan gewoon in een VM.
Hmm... nog niet over nagedacht. Ik ging er eigenlijk van uit dat iTunes alleen op Apple devices beschikbaar was.kfaessen schreef op maandag 26 december 2016 @ 10:32:
Wat houd je tegen om zelf itunes te installeren? Het is gratis te downloaden bij apple.
Ik zoek geen iTunes Library.xml, maar Library.itl, het 'nieuwe' bestandsformaat. Maar ik zal eens kijken om iTunes te installeren op W10...HollowGamer schreef op maandag 26 december 2016 @ 10:48:
https://support.apple.com/nl-nl/HT201610
"Het bestand iTunes Library.xml wordt niet meer gebruikt door de nieuwste versies van Apple-mediaprogramma's in OS X Yosemite en hoger.". Misschien iets om mee te nemen.
Als je geen crap wilt, installeer het dan gewoon in een VM.
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Ah, top. Als je mij een PM met een download link kan sturen, graag.SpoekGTi schreef op maandag 26 december 2016 @ 11:54:
Ik kan je wel een file aanleveren, is 54MB momenteel
Er is een converteerfunctie in iTunes, maar daarvoor moet ik eerst een Apple Id hebben die je alleen met een creditcard kan koppelen aan iTunes en een creditcard heb ik niet.
Voorlopig laat ik het importeren van iTunes even met rust.
Bedankt tot zover...