[iTunes] 'Library.itl' Hoe is de file opgebouwd?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30
Ik heb een playlist converter app voor W10 ontwikkeld waarbij je playlists van verschillende muziekdiensten kan converteren. In de app kan je ook playlist-files importeren maar ik mis nog iTunes daarin.

Aangezien ikzelf geen iTunes bezit en Google mij ook niet verder heeft geholpen ben ik via deze weg op zoek naar een voorbeeld Library.itl bestand zodat ik ook een iTunes importfunctie in de app kan implementeren.

Wie kan mij aan een Library.itl bestand helpen?

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Beste antwoord (via Swerfer op 26-12-2016 13:15)

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:10
Ik kan je wel een file aanleveren, is 54MB momenteel

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:04
Wat houd je tegen om zelf itunes te installeren? Het is gratis te downloaden bij apple.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
https://support.apple.com/nl-nl/HT201610
"Het bestand iTunes Library.xml wordt niet meer gebruikt door de nieuwste versies van Apple-mediaprogramma's in OS X Yosemite en hoger.". Misschien iets om mee te nemen. ;)

Als je geen crap wilt, installeer het dan gewoon in een VM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swerfer
kfaessen schreef op maandag 26 december 2016 @ 10:32:
Wat houd je tegen om zelf itunes te installeren? Het is gratis te downloaden bij apple.
Hmm... nog niet over nagedacht. Ik ging er eigenlijk van uit dat iTunes alleen op Apple devices beschikbaar was.
HollowGamer schreef op maandag 26 december 2016 @ 10:48:
https://support.apple.com/nl-nl/HT201610
"Het bestand iTunes Library.xml wordt niet meer gebruikt door de nieuwste versies van Apple-mediaprogramma's in OS X Yosemite en hoger.". Misschien iets om mee te nemen. ;)

Als je geen crap wilt, installeer het dan gewoon in een VM.
Ik zoek geen iTunes Library.xml, maar Library.itl, het 'nieuwe' bestandsformaat. Maar ik zal eens kijken om iTunes te installeren op W10...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
SpoekGTi schreef op maandag 26 december 2016 @ 11:54:
Ah, top. Als je mij een PM met een download link kan sturen, graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
PM is weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Bedankt voor het bestand SpoekGTi. Helaas is de inhoud van het bestand geen leesbare tekst zoals de oude iTunes Library.xml

Er is een converteerfunctie in iTunes, maar daarvoor moet ik eerst een Apple Id hebben die je alleen met een creditcard kan koppelen aan iTunes en een creditcard heb ik niet.

Voorlopig laat ik het importeren van iTunes even met rust.

Bedankt tot zover...

Pagina: 1