Hallo iedereen,
Mijn headsets/headphones kennis is redelijk laag.
Daarom vraag ik julie om hulp met het uitkiezen van headsets/headphones
Ik zoek een?
Headset of headphones om te gamen en muziek luisteren.
Liefst met (een van) deze kleuren: Zwart, wit of/en groen. Oranje mag ook. Geen blauw of rood.
Wat is je budget?
€30 - €40, ik ben een student en geld is redelijk lastig te krijgen
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, als het maar goed en betrouwbaar is.
Het maakt mij ook niet uit waar ik het bestel als de website redelijk betrouwbaar is, dus ebay.nl mag ook gewoon. Maar de prijs+verzendkosten moeten wel binnen de €30 - €40 blijven.
Ik heb wel mooie gezien maar geen idee of ze goed zijn: Sades A60
http://www.ebay.nl/itm/SA...a9eff4:g:RBwAAOSwImRYWFMm
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik speel veel verschillende games zoals Call of Duty tot World of Warcraft.
Het belangrijkste is dat het geluidkwaliteit. Microfoon is niet nodig sinds ik al een hele goede heb op mijn bureau.
Ik hoorde ook dat 7.1 surround heel handig kan zijn voor gamen sinds je meer in het spel zit en dingen rond om je heen kan horen en dat het je soms kan helpen in spellen zoals Counter Strike of Call of Duty om bijvoorbeeld mensen achter je te horen lopen/schieten.
Ik heb ook begrepen dat als het een 3.5mm plug is dat het dan op de audiokaart werkt in je computer. Daarom koppel ik mijn moederboard er bij. (moederboord: ASRock B150M Pro4S) (audio: Realtek ALC892 )
Dus als mijn moederboard het niet ondersteunt moet ik dan met een usb headset gaan (toch?).
Alvast bedankt!
Mijn headsets/headphones kennis is redelijk laag.
Daarom vraag ik julie om hulp met het uitkiezen van headsets/headphones
Ik zoek een?
Headset of headphones om te gamen en muziek luisteren.
Liefst met (een van) deze kleuren: Zwart, wit of/en groen. Oranje mag ook. Geen blauw of rood.
Wat is je budget?
€30 - €40, ik ben een student en geld is redelijk lastig te krijgen
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, als het maar goed en betrouwbaar is.
Het maakt mij ook niet uit waar ik het bestel als de website redelijk betrouwbaar is, dus ebay.nl mag ook gewoon. Maar de prijs+verzendkosten moeten wel binnen de €30 - €40 blijven.
Ik heb wel mooie gezien maar geen idee of ze goed zijn: Sades A60
http://www.ebay.nl/itm/SA...a9eff4:g:RBwAAOSwImRYWFMm
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik speel veel verschillende games zoals Call of Duty tot World of Warcraft.
Het belangrijkste is dat het geluidkwaliteit. Microfoon is niet nodig sinds ik al een hele goede heb op mijn bureau.
Ik hoorde ook dat 7.1 surround heel handig kan zijn voor gamen sinds je meer in het spel zit en dingen rond om je heen kan horen en dat het je soms kan helpen in spellen zoals Counter Strike of Call of Duty om bijvoorbeeld mensen achter je te horen lopen/schieten.
Ik heb ook begrepen dat als het een 3.5mm plug is dat het dan op de audiokaart werkt in je computer. Daarom koppel ik mijn moederboard er bij. (moederboord: ASRock B150M Pro4S) (audio: Realtek ALC892 )
Dus als mijn moederboard het niet ondersteunt moet ik dan met een usb headset gaan (toch?).
Alvast bedankt!
[ Voor 8% gewijzigd door Ubie op 26-12-2016 00:01 ]