Tijdens de verhuizing is de RCA Jack van mijn subwoofer (Jamo sub 210).
Ik heb hier een afbeelding van wat er is gebeurd: LINK
Heeft iemand enig idee of dit te repareren is?
Heeft iemand enig idee of dit te repareren is?
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Formerly known as Ragdoll
Dat klinkt wat veiliger dan mijn oplossingInFamous schreef op zondag 25 december 2016 @ 22:51:
Even open halen, sommige RCA terminals hebben een klein gaatje aan de achterkant. Dan duw je dat stukje er zo uit met een naald.
Nog niet getest. Maar zal dit geen problemen geven met de output omdat de subwoofer natuurlijk mono is maar "denkt" dat er twee kabels zijn aangesloten?Switchie schreef op zondag 25 december 2016 @ 22:48:
Wat wil je precies repareren? Gewoon andere kabel pakken en de rechter input gebruiken lijkt mij het makkelijkste.
Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity
My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Dit werkt gewoon inderdaad. Mocht ik meer tijd hebben zal ik toch de achterkant eens los gaan schroeven. Bedankt!Switchie schreef op zondag 25 december 2016 @ 22:48:
Wat wil je precies repareren? Gewoon andere kabel pakken en de rechter input gebruiken lijkt mij het makkelijkste.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq